Toon posts:

CardExpert GeForce 2 MX probleempje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een GeForce 2 MX kaart draaien op een AMD 800 Mhz (T-Bird)(128 MB SDRam), maar nou loopt mijn computer iedere keer als ik Unreal Tournament, Red Alert 2, of Fifa 2001 speel vast (meestal na 25 min.)en moet ik hem helemaal opnieuw opstarten. Eerst dacht ik dat het aan mijn DirectX versie lag, maar ik heb de nieuwste geinstalleerd. Nou hoorde ik dat het ook de IRQ settings kunnen zijn. Maar toen wist ik het echt niet meer. Kan iemand me helpen en dit probleem oplossen.
Alvast bedankt.
:?

Bas.

• _mARCO_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-08 16:46

_mARCO_

Hier staat niks

Hoe warm wordt je processor na een half uurtje gamen? Misschien wordt-ie wel te heet.

Of wellicht je videokaart? Heb je die overgeklokt?

sigloos

• D-RiSe
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-03 19:37

D-RiSe

Kick the baby

had ik eerst ook, na de nieuwste via 4in1 drivers te hebben geinstalled werd het al een stuk beter, haal; ook even de nieuste drivers voor je cardexpert op van gainward.com

intel silver reef, celly 2.0 Ghz, 256mb ddr, G2MX

Verwijderd

Ik hab eerst ook het zelfde probleem met een Hercu MX. Toen ik DirectX 7 installeerde (I.P.V. DX8) waren (de meeste) prolemen opgelost. Het leuke is alleen dat je geen oudere DirectX over een nieuwe kan installeren(formatteren dus.....:)). Ik ben trouwens meer mensen tegengekomen die problemen hadden met DX8 en hun MX.