Ik ben op zoek naar een goede stage-piano voor een redelijke prijs (liefst niet meer dan ~500 euri). Dus moet ik een tweedehandstype kopen. Het doel is er zelf piano op spelen (klassiek/licht) en mee te nemen naar repetities voor mijn band. Ik vind het belangrijk dat er een goed klavier in zit.
Ik kwam de welbekende Yamaha P-80 tegen, voor iets van 700 euro, maar dit vind toch best wel veel geld...
Daarnaast werd ook een Viscount FK1000 (plaatje) aangeboden voor 425 euro, incl. flightcase (!). Ik kon alleen geen info erover op internet vinden... Dit stond in de advertentie:
Ik kwam de welbekende Yamaha P-80 tegen, voor iets van 700 euro, maar dit vind toch best wel veel geld...
Daarnaast werd ook een Viscount FK1000 (plaatje) aangeboden voor 425 euro, incl. flightcase (!). Ik kon alleen geen info erover op internet vinden... Dit stond in de advertentie:
Heeft iemand van jullie ervaring met de Viscount? En wat vinden jullie ervan? Of hebben jullie nog alternatieven?Digitale piano, Viscount FK1000 in stevige flightcase. 88 gewogen toetsen. Klanken: 3x piano, 2x elektr.piano, strings, vibes, jazzorgan, elektr.bas,accoust.bas,4x nagalm, transposer, aanslaggevoeligheidregelen, midi in/out/through. stereo/monouitgang. Effecten: chorus,tremolo,rotary.Hoofdtelefoon/pedaalaansluiting. In goede/nette staat.Handl.aanwezig