Toon posts:

FIFA 2001 valt na 3 wedstrijden uit!

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als ik Fifa aant spellen ben valt ie na ongeveer 3 wedstrijden terug naar windows. Ik heb een Diamond Stealth S540 Xtreme videokaart. Wat kan het probleem zijn? Ik heb de nieuwste versie van directx geinstalleerd en een bios update gedaan en de nieuwste videokaart drivers gedownload. De support functie werkt bij niet.

Help!!!!!!!!!!!

Mzl Frank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

illegale versie misschien? :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nee!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:18

Raimond613

Simracer

heel veel mensen hebben hier last van, waar het precies aan ligt weet niemand nog volgens mij...

Illegale versie maatk in ieder geval niks uit, want die heb ik en ik heb geen last van problemen.

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij was t weg na t installeren van Dx8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik via internet match-up speel dan gooit ie hem vlak voor het einde van de 1e helft eruit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Volgens mij is hier een fix voor te vinden op http://www.fifa2001.net but I'm not sure...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.apiooo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-09 22:30

J.apiooo

FWN

3x spelen??? Lucky bastards... Ik kan er maar 2 achter elkaar spelen, dan gaat ie halverwege het laden van de 3e wedstrijd terug naar de Desktop...

WErkt het overstappen naar Dx8 echt??? Zo enorm positief ben ik nu ook weer niet over Dx8 ivm Dx7a

Jaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.apiooo

J.apiooo

FWN

Volgens mij ligt het aan het commentaar.. Je moet de Commentaar Add-on installeren (wanneer dit niet is gebeurd..).

Jaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damswer
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 09:15

damswer

mSW - LU since 2005

crashte bij mij ook onder dx8, dus uninstalled, en weer 7 derop.. nu al de holland cup gewonnen.

Ohja, en deto 7.17 drivers nu

-== PC ^ PSP ^ VITA ^ PS2/3/4 ^ N/3DS ^ GAMECUBE ^ S/NES ^ AMIGA ^IPAQ ^ IOS ^ANDROID ^ XB360/ONE ==-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.apiooo

J.apiooo

FWN

Ja.. maar het crashen is toch nog niet verdwenen met Deto 7.17.. die heb ik namelijk ook geinstalleerd.. Kzal zo thuis wel ff die commentaar bestanden installen.. Kijken wattie doet.

Jaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:18

Raimond613

Simracer

Op dinsdag 12 december 2000 12:56 schreef J.apiooo het volgende:
Volgens mij ligt het aan het commentaar.. Je moet de Commentaar Add-on installeren (wanneer dit niet is gebeurd..).
nope, want het probleem komt ook voor bij legale versie..

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou hebben we nog steeds geen oplossing....

Wie??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Waar kan het dan aan liggen
1. Videokaart? Drivers?
2. Moederbord? Bios?
3. Chipset?

Who got the answer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jullie hebben nog echt mazzel, ik kan net 1helft spelen :( zuigt echt, heb ik er 2,- >:)(was in de aanbieding) voor betaald doet het spel het niet. maar de origineele heeft het idd ook maar er was hier al eerder een topic over.....
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/70776

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de topics gelezen en ik denk dat het komt,omdat de videokaart te heet wordt (stond een paar keer bij die topics). Het spel valt meestal terug als ik een goal gescoord heb en dan tijden het juichen (dan laat ie een animatie zien). Dan zal die wel oververhit raken. Maar wat kan je er aan doen??????

Help!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zegt EA sports er van.... blijkbaar zijn er meerdere mensen die er last van hebben. Dan zou er toch iets voor te vinden moeten zijn (op zijn minst een verklaring) Ik vind het wel irri... zo kun je nooit een competitie spelen.

Verwijderd

dit probleem is echt nog niet weg!!

Verwijderd

Ik had het probleem ook maar heb er een andere EXE voor gevonden..

als je interesse heb ICQ me maar :)
Pagina: 1