Toon posts:

Hosting

Pagina: 1
Acties:
  • 94 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb op internet het volgende bedrijf gevonden:

Gigabytehosting(www.ikbeneenspammertje.nl). Ik zag dat ze goedkope hosting pakketen verkopen. Maar ik vroeg me af of iemand evaring met ze heeft

[ Voor 7% gewijzigd door intoxicated op 17-01-2004 23:17 ]

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
er staat in de KvK database niks met 'gigabyte' en 'hosting'. Denk niet echt dat het wat is dus :)
linkje

Overigens nergens adresinfo, telefoonnummers, BTW nummer (volgens mij per 1 januari verplicht op alle gevoerde bedrijfsinformatie, dus ook websites) te vinden. Klinkt niet helemaal fris.

[ Voor 80% gewijzigd door HunterPro op 17-01-2004 21:43 ]

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:02
Pfff... 80GB dataverkeer voor € 8,- ?

Dat lijkt me niet echt reeel.

Maar wellicht kun je hiervoor beter www.webhosters.nl raadplegen.

Edit: Inderdaad.. geen KvK inschrijving. Illegale bedrijfsvoering dus. Ga er maar niet vanuit dat dit bedrijfje lang bestaat ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Mior op 17-01-2004 21:43 ]

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

Was al eens een thread over, wordt blijkbaar door 2 studenten ofzo gerund op goedkope servers in america. Op 10mbit lijntjes ( kost bijna niets dan )

He voor het geld geen slechte service!

En ze draaien al 3 maanden zonder failliet te zijn....

Maar als je redelijk goedkope hosting en betrouwbaar ook zoekt.. http://www.byh.nl

Nederlander die.. in america server ruimte heeft :-) Maar, top pakket, veel opties, en... redelijk goedkoop! EN reël

[ Voor 30% gewijzigd door swampy op 17-01-2004 21:44 ]

There is no place like ::1

• HunterPro
  • Niet online
swampy schreef op 17 januari 2004 @ 21:43:
Was al eens een thread over, wordt blijkbaar door 2 studenten ofzo gerund op goedkope servers in america. Op 10mbit lijntjes ( kost bijna niets dan )

He voor het geld geen slechte service!

En ze draaien al 3 maanden zonder failliet te zijn....
een faillissement zonder bedrijf is ook vrij lastig, of het moet om een persoonlijk faillissement gaan.

Bedrijven waar geen geld in omgaat houden het overigens ook wonderbaarlijk lang uit; goh hoe zou dat komen? ;)

[ Voor 12% gewijzigd door HunterPro op 17-01-2004 21:44 ]

Verwijderd

Damn,

Wat is zielige gasten.

Vergelijk: www.pcextreme.nl met www.gigabytehosting.nl met elkaar.

Ze hebben mijn fucking FAQ en algemene voorwaarden zonder pardon gekopieerd. :?

Geloof me die hebben een probleem :(

• Mior
Rotfl.. ze hebben zelfs de namen laten staan.. ik zie de naam pcextreme langskomen in die faq :D

[ Voor 7% gewijzigd door Mior op 17-01-2004 21:49 ]

• HunterPro
  • Niet online
soepel :7

• HunterPro
  • Niet online
Verwijderd schreef op 17 januari 2004 @ 21:48:
Damn,

Wat is zielige gasten.

ddossen met je unlimited traffic :7 *D 8)7 :P

• Mior
Nou, laten we dat nou maar niet gaan doen.

• HunterPro
  • Niet online
Phantom schreef op 17 januari 2004 @ 21:52:
Nou, laten we dat nou maar niet gaan doen.
ok.

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:16
Verwijderd schreef op 17 januari 2004 @ 21:48:
Damn,

Wat is zielige gasten.

Het is inderdaad exact hetzelfde boerenkool nederlands.

Tip voor jou, laat iemand met wat meer levenservaring de teksten nalezen en correcties aanbrengen. Deze teksten zijn lachwekkend en komen absoluut niet professioneel over !

-

Verwijderd

Juicy schreef op 17 januari 2004 @ 21:53:
[...]

Het is inderdaad exact hetzelfde boerenkool nederlands.

Tip voor jou, laat iemand met wat meer levenservaring de teksten nalezen en correcties aanbrengen. Deze teksten zijn lachwekkend en komen absoluut niet professioneel over !
Ok we kappen nu, Topics hierover mogen niet meer.

Ga maar verder discussie voeren over gigibyte hosting.

• HunterPro
  • Niet online
Verwijderd schreef op 17 januari 2004 @ 21:59:
[...]

vuur, voeten, kolen, te heet, onder? Biertje?

ownee, mag je nog niet volgens de wet :7 :P

[ Voor 10% gewijzigd door HunterPro op 17-01-2004 22:01 ]

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-05 21:49
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Resultaat voor gigabytehosting.nl

Domeinnaam   gigabytehosting.nl (volgend domein) 
Status   actief 

Registrant   R.A. Servaas 
 Enkeerdhamel 5 
 9403 XJ ASSEN 
 Netherlands 
Domicilie   N/A 
Gebonden aan ADR   ja 
Administratief contact   M. Servaas 
 +31 592 374200 
 info@gigabytecomputers.nl 

Registrar   Dootall & Partners 
 Kolpingstr. 35  
 48619 
 HEEK 
 Germany 

Technisch contact   Bart Jan Buijs 
 +31 24 3279777 
 bartjan.buijs@dootall.com 

Nameserver   ns1.dootall.com   213.201.211.110 
Nameserver   ns2.dootall.com   213.201.219.110 

Datum eerste registratie   11-01-2004 
Record laatst gewijzigd   11-01-2004 
Record onderhouden door   NL Domain Registry

Datum eerste registratie 11-01-2004??

Als ik via Google naar gigabytehosting.nl zoek, kom ik ook nog op http://www.emoticonz.nl/hosting/ terecht... :?

[ Voor 8% gewijzigd door ironx op 17-01-2004 22:05 ]

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Verwijderd

Om even duidelijkheid te brengen:

Het verhaal aan de voorkant is groot "ge***" :7
Software op de server
Onze servers runnen Redhat & Slackware Linux® multitasking operating system, en de Apache webserver, Tevens hebben wij naast proFTP, Microsoft Frontpage ondersteuning."
--> Sinds wanneer heeft managed.com slackware ? Klopt dus geen zak van. :+

De contact pagina zegt verder genoeg, Geen telefoonnummer enz. Leuk dat ze willen concurren maar komop zeg, Dit is nog slechter aangepakt dan ik het had gedaan >:)

• HunterPro
  • Niet online
ironx schreef op 17 januari 2004 @ 22:03:
code:
1
2
3
Resultaat voor gigabytehosting.nl

lalala

Datum eerste registratie 11-01-2004??
en geregistreerd in Duitsland :7 tezamen met geen KvK-registratie, geen BTW-nummer, geen contact-informatie:

doen! betrouwbare toko! echt, ik ga meteen m'n multi-million hits per dag site er hosten. Kost toch geen flikker dan. Ja, een appel, een ei en een rolletje Topdrop, zoals een vriend van me dat noemt.

Goed, duidelijk (errug duidelijk) een stevige no-go dus. Overigens een beetje van het niveau als pcextreme in het (prille) begin. Erg wazig bij elkaar geregeld.

::edit::
Verwijderd schreef op 17 januari 2004 @ 22:05:

[...]
De contact pagina zegt verder genoeg, Geen telefoonnummer enz. Leuk dat ze willen concurren maar komop zeg, Dit is nog slechter aangepakt dan ik het had gedaan >:)
Ga je er nou een grote spam-actie voor jezelf van maken? trap iemand die nog slechter is dan je eigen toko (lastig, ik weet het) de grond in voor je eigen goed?

[ Voor 60% gewijzigd door HunterPro op 17-01-2004 22:06 ]

Verwijderd

HunterPro schreef op 17 januari 2004 @ 22:00:
[...]

vuur, voeten, kolen, te heet, onder? Biertje?

ownee, mag je nog niet volgens de wet :7 :P
Nee, dit is gewoon allang bekend, Zoek maar eens op topics hierover. Dan snap je me waarom ik het hier ff netjes wil houden. Anders loopt het weer uit op een slotje.

offtopic:
Bier? Oh dat komt over een paar minuten wel als ik de bus naar Cadzand pak 8) Waarom zou ik geen bier mogen :?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2004 22:08 ]

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:16
Klik op hosting en check dan de link "Klik hier om te kijken of uw domein nog ...", deze verwijst naar www.emoticonz.nl ...

-

• HunterPro
  • Niet online
Juicy schreef op 17 januari 2004 @ 22:07:
Klik op hosting en check dan de link "Klik hier om te kijken of uw domein nog ...", deze verwijst naar www.emoticonz.nl ...
<TITLE>Emoticonz.nl - Welkom bij de MSN Emoticonz Center! - www.emoticonz.nl</TITLE>
de center? Is dat hip?
Verwijderd schreef op 17 januari 2004 @ 22:06:
[...]

Nee, dit is gewoon allang bekend, Zoek maar eens op topics hierover. Dan snap je me waarom ik het hier ff netjes wil houden. Anders loopt het weer uit op een slotje.

offtopic:
Bier? Oh dat komt over een paar minuten wel als ik de bus naar Cadzand pak 8) Waarom zou ik geen bier mogen :?
sorry, jaartje verrekend :+ :P

[ Voor 42% gewijzigd door HunterPro op 17-01-2004 22:10 ]

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Verwijderd schreef op 17 januari 2004 @ 22:06:
[...]

Bier? Oh dat komt over een paar minuten wel als ik de bus naar Cadzand pak 8)
offtopic:
Wannabe modje?

Als je ook ziet dat elke link verwijst naar een submap van emoticonz.nl, ga je toch wel nadenken.

[ Voor 12% gewijzigd door AtleX op 17-01-2004 22:10 . Reden: Zinnige tekst toegevoegd ]

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-05 17:42
@lennart

als jij het niet leuk vind dat mensen over jouw bedrijfje heen trekken doe dat dan ook niet over andere bedrijfjes.
ook al hebben ze je faq gekopieerd.

aan TS
over het algemeen moet je hosting bedrijven met een erg lage prijs en erg hoge data verkeer altijd ignoreren.
want daar is bijna altijd iets niet in de haak
zoals: erg snel failliet en ben je je geld kwijt of overselling enz

maar gebruik de search eens of de http://www.webhosters.nl/ zoals al door iemand anders gemeld
daar kun je veel hosters vinden en soms ook ervaringen.

Verwijderd

HunterPro schreef op 17 januari 2004 @ 22:05:
[...]

en geregistreerd in Duitsland :7 tezamen met geen KvK-registratie, geen BTW-nummer, geen contact-informatie:

doen! betrouwbare toko! echt, ik ga meteen m'n multi-million hits per dag site er hosten. Kost toch geen flikker dan. Ja, een appel, een ei en een rolletje Topdrop, zoals een vriend van me dat noemt.

Goed, duidelijk (errug duidelijk) een stevige no-go dus. Overigens een beetje van het niveau als pcextreme in het (prille) begin. Erg wazig bij elkaar geregeld.

[...]
Ga je er nou een grote spam-actie voor jezelf van maken? trap iemand die nog slechter is dan je eigen toko (lastig, ik weet het) de grond in voor je eigen goed?
HEERLIJK! 8)7

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op 17 januari 2004 @ 21:59:
[...]

doe niet meteen zo. Al het commentaar dat we gaven op jouw hosting bedrijfje was terecht en het is nog steeds amateuristisch. Jij had in het begin ook alles bijelkaar gejat, of niet? Of had jij alleen die slechte teksten ;)

Zoals jullie met cpanel omgaan (hebben jullie kapot gemaakt en ipv het te maken schrijven jullie een brakke eigen.

Dan de helldesk / aka forum: ik heb hulp nodig en jullie denken professioneel dat te bieden onder de namen: T3ula3rT, Anthony, Snow_King :+

Maar over dat gigabytehosting:
* goedkope VS servers ala pcextreme
* 80 GB krijg je, maakt niemand vol dus lekker makkelijk verdienen
* kijk eens bij contact :|
* kijk eens bij de voorwaarden:
**Spam verzenden met het gebruik van Uw domein, is niet toegestaan en resulteert in onmiddellijke verwijdering.
DaMorpheus: dus spam verzenden onder andermans domeinnamen is toegestaan?

**Alles met copyright, trademark enz. er op, is verboden om op Uw domein te plaatsen.
DaMorpheus: kijk uit, alles op je site, ook als het van jouw is, mag je niet beschermen en elke debiel mag het dus pikken

**Het is niet mogenlijk Gigabyte Hosting aan te klagen voor het niet online zijn van uw website.
DaMorpheus: dit zeggen ze omdat rackshack wel vaker down is en ze anders problemen krijgen. Pcextreme en deze toko hebben GEEN enkele controle over hun eigen servers en verbidingen

**Wij behouden ons het recht om uw site te doorzoeken, welke deze algemene voorwaarden breken, te ontdekken.
DaMorpheus: is dit wel Nederlands?

**Wanneer een order verzonden wordt behouden, gaat U automatisch akkoord met onze voorwaarden en met elke andere voorwaarde welke wij maken.
DaMorpheus: _/-\o_ :D :+ maar eigenlijk :? Lennert: ok, wij verhogen het abo-geld naar 1000000 euro per maand, dokken svp, moet volgens onze AV :o

[ Voor 15% gewijzigd door Stewie! op 17-01-2004 22:16 ]

Strava: https://www.strava.com/athletes/149347154

Verwijderd

Bigbot schreef op 17 januari 2004 @ 22:09:
@lennart

als jij het niet leuk vind dat mensen over jouw bedrijfje heen trekken doe dat dan ook niet over andere bedrijfjes.
ook al hebben ze je faq gekopieerd.
Ok je hebt gelijk, Ik bemoei me er niet meer mee. Succes!

--> Het laatste wat ik zeg: Iedereen is tevreden, 270 klanten en er staan er 300 in de rij. Amateur of geen amateur, Tevreden klanten krijg je. _/-\o_

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2004 22:20 ]

• CME86
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-05 12:22
ik zelf zit bij ghw.be, heeft ook niet echt veel info.
Is ook met servers in de vs, en idd ook niet een mega service maar redelijk te doen.
maar wel een mega prijs, en nu al bijna 1 jaar lang, dus die lopen wel goed.
strakke voorwaarden, veel data, en veel space.
Dus niet direct zeggen dat iets bagger is als het geen "echt" bedrijf is.
Nu snap ik wel dat je gewoon een echt factuur wil, maar als je daar gewoon niet mee zit en die mensen gewoon vertrouw dan kun je bent goed zakendoen.

• Kippenijzer
  • Laatst online: 28-04 20:21

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Lennert : als ik jou was zou ik op zijn minst even een "subtiel mailtje" naar de betreffende partij sturen dat ze voor maandagochtend 7:00 oid de brakke copy van je FAQ offline halen en je anders maatregelen gaat nemen. Of iets dergelijks natuurlijk :)

• HunterPro
  • Niet online
Kippenijzer schreef op 17 januari 2004 @ 22:17:
Lennert : als ik jou was zou ik op zijn minst even een "subtiel mailtje" naar de betreffende partij sturen dat ze voor maandagochtend 7:00 oid de brakke copy van je FAQ offline halen en je anders maatregelen gaat nemen. Of iets dergelijks natuurlijk :)
want anders? Gaat ie een advocaat inhuren om z'n 2-knaken-FAQ auteursrechtelijk te beschermen?

Kijk, dat je niet dood gevonden wilt worden met zo'n FAQ is een ander verhaal, en het is idd netjes om ze te mailen dat ze wel de slechtste FAQ die ze konden vinden hebben gepakt.

[ Voor 19% gewijzigd door HunterPro op 17-01-2004 22:18 ]

• Stewie!
  • Nu online

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op 17 januari 2004 @ 21:39:
Hallo,

Gigabytehosting(www.gigabytehosting.nl). Ik zag dat ze goedkope hosting pakketen verkopen. Maar ik vroeg me af of iemand evaring met ze heeft
Ik heb trouwens het idee dat jij zelf wat met dit bedrijf te maken hebt :(
http://www.nedstatbasic.n...?tab=1&link=1&id=2766630: niemand komt op de site, totdat jij ons erop wijst. Bijzonder toevallig :|
En dan nog eens je eerste post hier, alsof jij je op tweakers aanmeldt om een onbekend webhosting bedrijf te bespreken, yeah sure |:(

[ Voor 13% gewijzigd door Stewie! op 17-01-2004 22:19 ]

• HunterPro
  • Niet online
DaMorpheus schreef op 17 januari 2004 @ 22:18:
[...]

http://www.nedstatbasic.n...?tab=1&link=1&id=2766630: niemand komt op de site, totdat jij ons erop wijst. Bijzonder toevallig :|
En dan nog eens je eerste post hier, alsof jij je op tweakers aanmeldt om een onbekend webhosting bedrijf te bespreken, yeah sure |:(
registratiemail @ GoT is iig geen @gigabytehosting adres; we graven verder :) maar een spam actie (geen reactie van TS namelijk) sluit ik niet uit.

code:
1
2
3
   <frameset rows="100%">
     <frame src="http://www.emoticonz.nl/hosting/">
   </frameset>

*fronst*

[ Voor 11% gewijzigd door HunterPro op 17-01-2004 22:21 ]

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-05 15:46

jep

DaMorpheus schreef op 17 januari 2004 @ 22:18:
[...]

Dat doen ze allemaal. Het trieste aan dergelijke acties is dat ze enorm goed werken en dus lonend zijn. Dit topic gaat zo weer dicht, mijnheer regt een nieuwe username en kan 't nog eens doen. *Mompelt iets over fast-xs* ;)

• Mior
Kippenijzer schreef op 17 januari 2004 @ 22:17:
.. en je anders maatregelen gaat nemen. Of iets dergelijks natuurlijk :)
Mocht Lennert zover willen gaan zou ik Lennert het advies geven om dit niet door te zetten aangezien er op de FAQ en Voorwaarden pagina's van PcExtreme niet over Copyright wordt gesproken ;)

Kun je het alleen op auteursrecht gooien.

[ Voor 7% gewijzigd door Mior op 17-01-2004 22:21 ]

• Stewie!
  • Nu online

Stewie!

Keen must die!

Nog meer info:
http://www.webhostingtalk.nl/showthread/t-38085.html
Kurt
Dit is wel erg offtopic maar emoticonz.nl is een spammer ik krijg laatst zomaar een mailtje ( @simpelinternet.nl ) of ik emoticons op mijn site wilde verkopen. SPAM :r

• HunterPro
  • Niet online
Phantom schreef op 17 januari 2004 @ 22:20:
[...]

Mocht Lennert zover willen gaan zou ik Lennert het advies geven om dit niet door te zetten aangezien er op de FAQ en Voorwaarden pagina's van PcExtreme niet over Copyright wordt gesproken ;)

een copyright is zowiezo een vaag iets. Auteursrecht kom je een eind mee. Zelfs de afbeeldingen die jij creeert door een folder te scannen vallen onder jouw auteursrecht; echter de beeldinformatie in die afbeelding niet. Altijd erg leuk als er van een klant van je platen uit de webshop worden gepikt door een concurrent.

• Kippenijzer
  • Laatst online: 28-04 20:21

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Lennert zou inderdaad het feit dat zijn bedrijfsnaam wordt vermeld in die faq kunnen weigeren. Op die manier wordt er een link gelegd tussen beiden die voor hem geheel onwenselijk is, gezien gigabyte nogal slecht overkomt als bedrijf, dus daarmee wil ook hij niet geassocieerd worden, en wie kan hem daarin ongelijk geven?
edit:
Nog even een glimlach opwekken zo laat op de avond :
quote uit de faq:
Vraag:
Ik ben tevreden over mijn hosting en ik wil dit graag aan nieuwe klanten laten weten. Is hier een speciale manier voor?
Antwoord:
Wij zouden het bijzonder prettig vinden als u een leuke reactie plaatst op http://www.webhosters.nl . Alvast bedankt!
:)

[ Voor 36% gewijzigd door Kippenijzer op 17-01-2004 22:26 ]

• Stewie!
  • Nu online

Stewie!

Keen must die!

Phantom schreef op 17 januari 2004 @ 22:20:
[...]

kom op zeg: zijn AV zijn niet eens rechtsgeldig en worden door elke rechter verworpen.

lees mijn post van 22:11 eens. Pfff, lennert kan veel denken wat ie wilt, maar je AV en alle andere voorwaarden elk moment eenzijdig mogen wijzigen _/-\o_

• HunterPro
  • Niet online
Kippenijzer schreef op 17 januari 2004 @ 22:24:
Lennert zou inderdaad het feit dat zijn bedrijfsnaam wordt vermeld in die faq kunnen weigeren. Op die manier wordt er een link gelegd tussen beiden die voor hem geheel onwenselijk is, gezien gigabyte nogal slecht overkomt als bedrijf, dus daarmee wil ook hij niet geassocieerd worden, en wie kan hem daarin ongelijk geven?
wil gigabyte wel met lennert en pcextreme verbonden worden dan? :X O-) :P

• nrg
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-05 23:55

nrg

Ehm, voordat jullie allemaal gaan blaten...
Traceroute www.gigabytehosting.nl eens, dan zie je dat de server van ze gewoon in NL staat (Novaxess, Schiphol-Rijk).
Waar baseren jullie op dat ze draaien op VS servers?

• HunterPro
  • Niet online
TS is regged @ GoT via mailadres @ emoticonz.nl. Spam dus. IMO dicht.

[ Voor 5% gewijzigd door HunterPro op 17-01-2004 22:26 ]

Verwijderd

nrg schreef op 17 januari 2004 @ 22:25:
Traceroute www.gigabytehosting.nl eens, dan zie je dat de server van ze gewoon in NL staat (Novaxess, Schiphol-Rijk).
root@v1 [~]# traceroute gigabytehosting.nl
traceroute to gigabytehosting.nl (213.201.219.4), 30 hops max, 38 byte packets
1 66.79.184.1 (66.79.184.1) 0.357 ms 0.382 ms 0.201 ms
2 manageddotcom.assertivenetworks.net (66.154.102.1) 0.351 ms 0.329 ms 0.232 ms
3 728.ge-5-1-1.er10a.sjc2.us.above.net (209.66.79.98) 0.456 ms 0.413 ms 0.365 ms
4 so-2-0-0.mpr3.sjc2.us.above.net (64.125.30.89) 0.544 ms 0.371 ms 0.405 ms
5 so-3-0-0.mpr2.sjc7.us.above.net (64.125.30.177) 0.634 ms 0.602 ms 0.505 ms
6 so-0-1-0.edge1.SanJose1.Level3.net (209.0.227.25) 0.525 ms 0.566 ms 0.639 ms
7 so-5-0-0.gar1.SanJose1.Level3.net (209.244.3.137) 1.139 ms 0.995 ms 0.952 ms
8 so-0-1-0.bbr1.Washington1.Level3.net (64.159.0.229) 79.130 ms 79.176 ms 79.173 ms
9 so-2-0-0.mp1.London2.Level3.net (212.187.128.137) 151.686 ms 151.715 ms 151.637 ms
10 so-2-0-0.mp1.Amsterdam1.Level3.net (212.187.128.26) 164.948 ms 165.032 ms 166.811 ms
11 ge-10-2.ipcolo1.Amsterdam1.Level3.net (213.244.165.99) 160.374 ms 160.622 ms 160.621 ms
12 212.72.45.110 (212.72.45.110) 166.131 ms 165.765 ms 165.929 ms
13 e5-g49.splr.nl.novaxess.net (213.201.128.170) 161.826 ms 162.019 ms 161.365 ms
14 213.201.219.4 (213.201.219.4) 165.991 ms 166.217 ms 165.969 ms
root@v1 [~]#

Succes,

het is dus gewoon managed.com ltr

• HunterPro
  • Niet online
framesetjes op nul-traffic hosts doen wonderen. Maar goed, deze gaat dicht :)

[ Voor 4% gewijzigd door HunterPro op 17-01-2004 22:27 ]

• Stewie!
  • Nu online

Stewie!

Keen must die!

uhhh, omdat dat domein alleen een forwarder is naar z'n echte website (emoticonz)

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16-05 21:55

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Verwijderd schreef op 17 januari 2004 @ 21:39:
Hallo,

Gigabytehosting(www.gigabytehosting.nl). Ik zag dat ze goedkope hosting pakketen verkopen. Maar ik vroeg me af of iemand evaring met ze heeft
Harstikke leuk, natuurlijk heb jij daar heel veel ervaring mee <h1>HET IS GEWOON JE EIGEN SITE MAN</h1>

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.