Voor school werken we deze periode aan een project gedurende 8 weken. We moeten een aantal toepassingen schrijven in Java. Om gegevens op te slaan krijgen we een Oracle-server van school ter beschikking. Deze is echter niet te benaderen via t internet enkel via t (draadloos) netwerk op school.
Nu ben ik Oracle 8i PE aan t installeren zodat ik buiten de schooluren verder kan werken. T eerste deel v/d installatie is achter de rug , nu moet ik zelf een database maken. Nu moet ik selecteren welke componenten ik moet installeren maar als ik alle voorgestelde opties selecteer wordt m'n database wat groot ( in schijfruimte ) .
Nu is m'n vraag welke onderdelen echt nodig zijn. Ik moet dus gewoon gegevens kunnen wegschrijven vanuit mijn java toepassing.
Ik kan kiezen uit volgende onderdelen
Oracle Time Series
Oracle Spation
Oracle Jserver
Oracle interMedia
Oracle Visual Information Retrieval
Advanced Replication
SQL*Plus help
Alvast bedankt ...
Nu ben ik Oracle 8i PE aan t installeren zodat ik buiten de schooluren verder kan werken. T eerste deel v/d installatie is achter de rug , nu moet ik zelf een database maken. Nu moet ik selecteren welke componenten ik moet installeren maar als ik alle voorgestelde opties selecteer wordt m'n database wat groot ( in schijfruimte ) .
Nu is m'n vraag welke onderdelen echt nodig zijn. Ik moet dus gewoon gegevens kunnen wegschrijven vanuit mijn java toepassing.
Ik kan kiezen uit volgende onderdelen
Oracle Time Series
Oracle Spation
Oracle Jserver
Oracle interMedia
Oracle Visual Information Retrieval
Advanced Replication
SQL*Plus help
Alvast bedankt ...