ik heb net een computertje in elkaar gezet met een asus bordje erin. alles aangesloten, plug de stekker in het stopcontact. op dat moment gaat er een ledje op het moederbord branden dat er standbystroom opstaat. dus ik druk op de aanknop en... niks, helemaal niks. Geen fannetje gaat draaien, helemaal niets. Maar er staat blijkbaar wel stroom op. Ligt dit aan de voeding? Hoe kan er dan wel een ledje gaan branden op het moederbord?
Verwijderd
Haha.. Nou, er is een blauw/witte draad die aan je kast hangt, die bedoeld is voor de power switch.. Anders ken je 'm ook niet aanzetten.. Je moet ff ergens op je mobo kijken naar een paar plugs die duiden op POWER of POWER SW (switch).. Daar moet je dat ding dus kwijt, anders heeft die aanknop weinig nut.. Bij mijn ASUS mobo zit dat ding helemaal onderaan rechts, vlak naast de PCI poorten, er zitten zelfs allemaal leuke kleurtjes bij de er op duiden waar je je IDE, Power LEDs aan moet verbinden.. Succès!!
hee thanks man, ik had 'm inderdaad een plugje te ver naar links, zucht. cool, hij doet het! bedankt, kan dit topic ook weer dicht.