iFeel MouseMan® en toetsenbord

Pagina: 1
Acties:

• Fault
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-08 13:06
Hallo,

Ik ben van plan om een nieuwe muis en toetsenbord te kopen. Nu zat ik te denken aan die iFeel Mouseman van Logitech (met zo'n trilfunctie en is ook optical) en nu vroeg ik mij af of dat wel een beetje lekker werkt of dat je er helemaal gek van wordt, dus of hier al iemand ervaring mee heeft.

Nu het toetsenbord vragie, ik heb nu een Silitek nog wat ding, en die hangt steeds vanwege een driver probleem. Ik ga dat ding nu echt wegpleuren, en wil dus een nieuwe. Welke?!

Graag jullie ervaringen!

• Baxlash
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Baxlash

Its a boy Genius!

Nou ik werk in een compu shop, en we hebben ze nu ook al een tijdje.

Het is leuk om te zien/voelen. Maar dat is ook alles. Op een gegeven moment word je er helemaal gek van!

Ik persoonlijk zou hem niet aanraden.
Ik vind het één grote mislukking van logitech :r (persoonlijke mening)

Verwijderd

Ik heb de Logitech 104 deluxe weggedaan, en een Logitech Deluxe Access toetsebordje van 59,- en is gewoon met een draad (gelukkig) en de Logitech Optical Mouse erbij. :D

• tweakerbee
  • Laatst online: 16-08 21:25

tweakerbee

dus..?

Silitek met driverprobleem? Dan neem je toch gewoon de standaard 101 PS/3 keyboard driver? :?

You can't have everything. Where would you put it?

• Fault
  • Laatst online: 22-08 13:06
Op maandag 11 december 2000 20:53 schreef tweakerbee het volgende:
Silitek met driverprobleem? Dan neem je toch gewoon de standaard 101 PS/3 keyboard driver? :?
Laat die optie maar achterwege, dat ding MOET gewoon weg, al zoveel mee gekloot.

Maar dat iFeel ding is dus niets, lijkt me dan beter om de Logitech Mouseman wheel Optical retail te kopen, die is zonder die vibra functie. Nu het keyboard nog!

BTW, Thx voor jullie reacties, wil nu bestellen en dan zijn snelle reacties altijd handig!

Verwijderd

Je kan het altijd uitzetten, voor de rest issie hetzelfde....

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 14:14
Ik heb de Ifeel Mouseman Wheel, functie kan ff leuk zijn, verder niet.

Maar ik vind de muis er verder heel cool uitzien met dat lampje bovenop, daarom heb ik hem ook o.a. gekocht.

Je moet hem zeker NIET koper OM de tril-functie.

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Ik ken het probleem wat betreft dat keyboard... ik heb zo'n MM-keyboard van uh... don't remember.. maar geen MS of Logitech.... Kreng geinstalleerd met de nieuwste drivers, maar om de een of andere reden heeft dat ding de nare eigenschap om soms ineens niet meer te reageren. De stekker eruit en er weer inpluggen werkt dan wel, mja.. om nou steeds onder m'n bureau te kruipen......
Ik heb daarom een nieuw MM-toetsenbordje gekocht (met USB). Eerst kocht ik een logitech... bleek dat kreng een heel irritante ENTER-knop te hebben (anders dan op de doos stond notabene). Kep dat ding toen ingeruild voor m'n huidige MS-internet keyboard PRO met USB. Bevalt me uitstekend. Draait goed onder w2k... that is... wel even nieuwste drivers (intellitype 1.1) van internet afroppen, want de standaard meegeleverde versie werkt niet perfect met alle knoppen (3 stuks werken dan niet). Maar na de installatie van die zooi draait het heerlijk... fijne aanslag.. hoewel... persoonlijke mening uiteraard.
Handig die usb-hub eraan... kep m'n MS-intelli-eye explorer eringeplugd. Een usb-camera kannie niet aan... geen extra voeding... mja... geeft niets...
Pagina: 1