[HK] Fotosoep Bolle site, waar?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik heb geen flauw idee waar ik dit draadje moet zetten... SM kunnen andere mensen niet reageren, SG vind ik het niet waard.

Sinds ik toegang heb tot de HK (nog maar anderhalve maand ofzo) ben ik daar een beetje rond gaan kijken. Toen kwam ik op een gegeven moment van die fotosoep topics tegen waar die "bolle" in werd bewerkt zegmaar. Ik heb daar zo ontzettend van in een scheur gelezen. Nou las ik op een gegeven moment dat iemand een hele site aan die pics gewijd heeft. Maar nu ik dat bijna een maand later probeer te zoeken kan ik het nergens vinden.

Zoeken op het grote fotosoep topic in HK levert zo ontzettend veel hits op, en hits zoals Nieuw Fotosoep Topic: deel 2 hebben zo ontzettend veel pagina's dat ik het niet kan vinden.

Ik zoek dus die site (als ie al bestaat) waar al die pics van die bolle op staan.

Kan iemand mij helpen?

ja ik weet dat bepaalde mensen die pics onderhand uitkotsen omdat het al zo oud is, maar voor mij is het nog redelijk nieuw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02:21

SmartDoDo

Woeptiedoe

Ik heb geen idee, maar is het niet een goed plan zoiets in #huiskamer te vragen? :) Meubels genoeg daar om het antwoord te geven lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:37
Na veel pijn en moeite: http://members.lycos.nl/fotosoepheld/ :Y)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike Jarod
  • Niet online
Is idd een goed idee. Ik wacht eerst nog even wat reacties af hier, en dan zal ik het daar vragen. Ik zit namelijk nooit op IRC, vandaar dat ik het nog niet doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike Jarod
  • Niet online
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh mijn held!!! (December dan he ;))

Mijn dank is groot!

edit: dus /dicht :)

[ Voor 5% gewijzigd door Mike Jarod op 17-01-2004 18:54 ]