Bolk schreef op 18 januari 2004 @ 02:16:
[...]
Een klein beetje info met 2 screens. Check die reacties: "Wow gruwelijk vet", "mooi", "wanneer komt ie uit?". Niet de meest ideale discussie waar je op zit te wachten.
Vandaar dat een paar screenshots geen apart topic waard zijn. Daarom willen we ook dat er zoveel mogelijk relevante informatie bij staat, zodat je er iets nuttigs over kan zeggen en wat van kan leren

Uit het betreffende topic die Maverick noemde kun je zeggen: "We kennen Battlefield 1942. Die was leuk. Wat is de changelog? Nieuwe wapens?". Er kan hier gewoon een discussie uitrollen. Die startpost is op dit moment niet spannend, die kan altijd aangepast worden. Dat het "nieuwe" spel een "nieuw" topic verdient vind ik wel ok trouwens. Je kan andere oudere topics er vol mee blijven gooien maar dit is wel een nieuwe game.
Hier ben ik het voor een deel niet mee eens. Voordat ik uitleg waarom, wil ik graag opmerken dat we wel een beetje afdwalen: De TS van het screenshot-topic had helemaal geen bedoeling om een groot topic te maken (ik heb het alleen maar gevraagd), en eigenlijk gaat voor sommige blijkbaar niet alleen om dit topic. Maargoed
Van Battlefield: Vietnam is voor zover ik weet, al redelijk wat bekend: Er zijn previews geweest, EA heeft zijn o-zo-geweldige marketingcampagne alweer opgestart. Het is voor iemand die geinteresseerd is in BF:V, is het een kleine moeite die informatie te verzamelen. Ook vind die persoon het vast niet erg, zodra er meer informatie is, die toe te voegen.
Tuurlijk kan die later aangepast worden (dat hopen we ook), maar er moet een beetje begin zijn. Waarom? Omdat de discussie anders ook slecht begint, en dat het niveau van het topic kan bepalen. Het vragen om een inhoudelijk goede startpost is niet voor niets in de FAQ gezet, 'vroeger' wilde dat wel eens fout gaan.
Links naar bv de officiele site en demo, informatie over de features en achtergrond zorgen er gewoon voor dat iedereen even geinformeerd aan een discussie begint. Eerlijk gezegd lijkt me dat niet teveel gevraagd

Ik kan meer voorbeelden zoeken, als ik niet chronisch slaaptekort had

.
* Bolk out.
Weltrusten