Toon posts:

Mobo herkent Radeon 9200 pci niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een:

Msi k7t266 pro2
amdxp 1500+
gf3
512 mb ddr
46,1 gb hd
dvd
cd brander

Op dit moederbord had ik 2 beeldschermen aangesloten. (ik had hier verder geen problemen)

- iiyama hm903dt op een asus gf3 deluxe 64mb (AGP)
- iiyama a902dt op een gf2 64mb (PCI)

Maar ongeveer een maand geleden heeft mijn gf2 het begeven en heb ik daarvoor in de plaats een club ati readeon 9200 128mb (PCI) gekocht.

Alleen herkend mijn mobo hem niet. Als ik hem naast mijn gf3 zet dan krijgen geen van de beeldschermen data binnen.

Ik heb al eerder wat gelezen over een mogelijk probleem van een te zwakke voeding of een irq conflict tussen de ander pci kaarten. Maar ik heb het al geprobeerd zonder al mijn ander pci kaarten en de voeding die ik heb is 300watt (volgens mij genoeg).

Heeft iemand een oplossing of het zelfde probleem zou ik het graag horen.

• analog_
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Om eerlijk te zijn vind ik jouw manier van denken een beetje raar : pci kaartvalt uit , koop ik een nieuwe ook in pci , logischer zou zijn een radeon9200 in agp en die oude kaarten eruit ... , ja er bestaan dualview versies ( bijna allen hebben dat ) , bon anyway is die g2 al uit de hardware config , enne ati + nvidia in een pc is vragen om problemen.
Ewald

Verwijderd

Topicstarter
2 jaar geleden heb ik een asus gf3 deluxe gekocht voor 1000 gld en ik ben nog zeer te spreken over deze kaart en ik ben nog steeds goedkoper uit als ik een nieuwe pci kaart koop voor 70 euro