ASUS P4C800 DELUXE, 1024 , x120GB WD 7200, Radeon 9500, 2 maal Dell TFT 20 inch, Sony DVD+RW, LiteOn 32
Die router verdeelt het internet, het lijkt me dus onmogelijk om met een softwareprogramma op 1 van de aangesloten pc's een restrictie te maken voor een andere pc, alleen de router kan dat dus.
Of je moet die i-net van de pc die er niet op mag via je eigen pc laten lopen, maar dan moet deze dus wel aanstaan.
Wat voor router heb je? Op mijn linksys kan zoiets wel ingesteld worden namelijk.
Of je moet die i-net van de pc die er niet op mag via je eigen pc laten lopen, maar dan moet deze dus wel aanstaan.
Wat voor router heb je? Op mijn linksys kan zoiets wel ingesteld worden namelijk.
Ik heb een USRobotics 8000
ASUS P4C800 DELUXE, 1024 , x120GB WD 7200, Radeon 9500, 2 maal Dell TFT 20 inch, Sony DVD+RW, LiteOn 32
Netlimiter heeft een schedule optie, kijk daar eens naar......
"Grandma was slow, but she was old....!!"
Sommige routers bieden die mogelijkheid, of je installeerd een programmatje hiervoor wat gewoon de verbinding toestaat alleen tijdens bepaalde tijden.
www.netnanny.com kan dit bijvoorbeeld (tevens content filtering enz, handig voor kids)
www.netnanny.com kan dit bijvoorbeeld (tevens content filtering enz, handig voor kids)
Pagina: 1