Toon posts:

Vaak Explorer problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg (té) vaak een Explorer-fout,
dan gebeurt meerendeel als ik bijvoorbeeld de Verkenner opstart...

Ik heb wel 4 browsers geinstalleerd (Operah,MIE2,Netscape & IE) maar dat lijkt mij niet het probleem...

weet iemand hoe ik dit probleem oplos ??

thnx...

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Wat meer info posten please, bijvoorbeeld wat voor PC je hebt en de inhoud dervan. + nog wat je zelf geprobeerd hebt, wat voor fouten je krijgt, windows hebt geupdate :?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• SilentStorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-03 14:45

SilentStorm

z.o.z

Heb je die preview functie van winxp aan staan voor het geven van een screenshot een filmbestand? Als explorer de bijbehorende codec niet leuk vind, crasht explorer. Verder al wat ge-expirimenteerd? doet ie het bv in een ander profiel ook?

Localhost is where the heart is

• killercow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-08 19:18

killercow

eth0

Als je 4 andere browsers geinstalleerd hebt waarom gebruik je die dan niet gewoon?

netscape kun je trouwens beter vervangen door mozilla firebird, (als het goed is wil je na het gebruik van firebird niet meer terug naar IE en is dus je probleem opgelost.)

mozilla.org voor meer info over firebird, en wellicht ff windows update bekijken voor updates van je browser.

openkat.nl al gezien?

• JdM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:48

JdM

Humbled

Ik ben bang dat de TS meer problemen heeft met de explorer van windows dan met de browser genaamd "internet explorer" .........

Verwijderd

Topicstarter
ik heb operah, en netscape verwijderd, windows is helemaal up-2-date... en kheb al uitgebreid virus-scan gedaan + spyware check etc. maar nog steeds crashed Explorer...

ik heb verder een P4 2.0, 1024 rimm (kingston) Ati 8500 AIW DV, op een Asus P4T-E

De voorbeeld functie van XP staat altijd aan, maar die staat al aan toen ik XP ging gebruiken (duz ca. 2 jaar geleden), en nooit een probleem, dus het lijkt me sterk dat dat het probleem is...
iemand nog een oplossing? :/

• notsonewbie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-05-2025

notsonewbie

...---...---...---

klik op onderstaande voor soortgelijke topic met veel hints die de boel fixen!
IE start GEEN nieuwe browser windows

<a href="IE start GEEN nieuwe browser windows">klik hier voor soortgelijke topic met veel hints die de boel fixen!</a>

http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)

• SilentStorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-03 14:45

SilentStorm

z.o.z

Het probleem met die voorbeeldfunctie is niet de functie zelf, maar de incompatibiliteit ervan met brakke codecs.

Kun je in het eventlog (start/run/'eventvwr') iets vinden over je crashes?

@notsonewbie > html werkt niet op dit forum. Een topic url wordt automatisch geparsed als het bestaat en je rechten hebt op het betreffende forum. Anders kun je ubb tags ed gebruiken. Zie de faq voor meer info

Localhost is where the heart is

Pagina: 1