Asus GeForce FX5600XT probleem

Pagina: 1
Acties:

• A-Tray
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-05 08:49
Ik heb:

Compaq Presario 5149EA
AMD Athlon 1300
768 SDRAM PC100 CAS2
Chieftec 360W koeling (nieuw)
2000 RPM Casefan (nieuw)

Asus GeForce FX5600XT (nieuw & oorzaak problemen)

Mijn probleem:

Als ik Battlefield 1942 opstart (nieuwste patch geinstalleerd) dan gaat zodra ik in het menu ben, na een seconde of drie het beeld op rood.

Af en toe springt het beeld een seconde terug naar de normale kleuren, maar niets helpt, alle ingame instellingen geprobeerd.

Vandaag een nieuwe voeding en een casefan ingebouwd na wat tips en topics via de search, maar het probleem blijft.

Alle detonators gebruikt en getest, van de 45.20 tot de nieuwste.

Ik begin een beetje wanhopig te worden, weet iemand misschien raad?

Edit:

ik krijg net de tip om in mijn bios mijn videokaart op 4x agp ipv 8x te zetten.

Nu heb ik een Compaq Presario Computer, (ja ik weet het, was PC-Privé) en daar zit een soort uitgeklede bios in?

Weet iemand hoe ik in de "echte" bios kom??

[ Voor 43% gewijzigd door A-Tray op 17-01-2004 20:28 ]

"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Je kan bij Compaq een programma downloaden waarmee je de BIOS-instellingen kan wijzigen. Het is een klerewerk om dat programma te pakken te krijgen op de website. Meestal zit het in een of andere SoftPaq.
Meestal helpt kijken bij het model en BIOS al een hoop. :)

Hou er ook rekening mee dat soms videokaarten sneuvelen. Dat kan natuurlijk ook een oorzaak zijn, dan is het gewoon een garantie-geval.

Senile! Senile Oekaki

Verwijderd

Het kan ook zijn doordat je vga-stekkertje niet goed op de connector zit aangesloten. (klinkt simpel, maar ik heb dat ook een aantal keren gehad)

Of je vga-stekker ff oppoetsen, dan weet je dat het daar niet aan ligt.

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-07 14:22

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Verwijderd schreef op 18 januari 2004 @ 13:44:
Het kan ook zijn doordat je vga-stekkertje niet goed op de connector zit aangesloten. (klinkt simpel, maar ik heb dat ook een aantal keren gehad)

Of je vga-stekker ff oppoetsen, dan weet je dat het daar niet aan ligt.
Het zou wel erg toevallig zijn als het daar aan zou liggen. Hij heeft er elke keer op hetzelfde moment last van.

Heb je die kaart al in een andere pc geprobeerd? dan kan je checken of het aan de kaart ligt.