Ik heb:
Compaq Presario 5149EA
AMD Athlon 1300
768 SDRAM PC100 CAS2
Chieftec 360W koeling (nieuw)
2000 RPM Casefan (nieuw)
Asus GeForce FX5600XT (nieuw & oorzaak problemen)
Mijn probleem:
Als ik Battlefield 1942 opstart (nieuwste patch geinstalleerd) dan gaat zodra ik in het menu ben, na een seconde of drie het beeld op rood.
Af en toe springt het beeld een seconde terug naar de normale kleuren, maar niets helpt, alle ingame instellingen geprobeerd.
Vandaag een nieuwe voeding en een casefan ingebouwd na wat tips en topics via de search, maar het probleem blijft.
Alle detonators gebruikt en getest, van de 45.20 tot de nieuwste.
Ik begin een beetje wanhopig te worden, weet iemand misschien raad?
Edit:
ik krijg net de tip om in mijn bios mijn videokaart op 4x agp ipv 8x te zetten.
Nu heb ik een Compaq Presario Computer, (ja ik weet het, was PC-Privé) en daar zit een soort uitgeklede bios in?
Weet iemand hoe ik in de "echte" bios kom??
Compaq Presario 5149EA
AMD Athlon 1300
768 SDRAM PC100 CAS2
Chieftec 360W koeling (nieuw)
2000 RPM Casefan (nieuw)
Asus GeForce FX5600XT (nieuw & oorzaak problemen)
Mijn probleem:
Als ik Battlefield 1942 opstart (nieuwste patch geinstalleerd) dan gaat zodra ik in het menu ben, na een seconde of drie het beeld op rood.
Af en toe springt het beeld een seconde terug naar de normale kleuren, maar niets helpt, alle ingame instellingen geprobeerd.
Vandaag een nieuwe voeding en een casefan ingebouwd na wat tips en topics via de search, maar het probleem blijft.
Alle detonators gebruikt en getest, van de 45.20 tot de nieuwste.
Ik begin een beetje wanhopig te worden, weet iemand misschien raad?
Edit:
ik krijg net de tip om in mijn bios mijn videokaart op 4x agp ipv 8x te zetten.
Nu heb ik een Compaq Presario Computer, (ja ik weet het, was PC-Privé) en daar zit een soort uitgeklede bios in?
Weet iemand hoe ik in de "echte" bios kom??
[ Voor 43% gewijzigd door A-Tray op 17-01-2004 20:28 ]
"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."