Dutch: If it bleeds, we can kill it.
slotje, ts kan toch zelf ook daar achter komen
Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi
Bij de Media Markt bijvoorbeeld. Maar wat versta jij onder simpel ?hstoker schreef op 17 januari 2004 @ 18:01:
Conrad heeft niks, en wehkamp en neckerman ook niet. Suggesties waar ik zoiets kan zoeken???
En heb je zelf buiten de conrad, de wehkamp en de neckerman gekeken ?
Meh!
A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops... On my desk I have a workstation.
Verwijderd
een oude van de rommelmarkt halen? Heb zelf een oude Philips radio/versterker (type 741), simpeler kan niet. Volume schijf, balans schuif, bass & treble schuif, (ja, enorme schuifknoppen) enorm grote tuner met draaiknop en grote keuze knoppen met opschrift, aux ingang en pickup inganghstoker schreef op 17 januari 2004 @ 18:01:
'k Zoek voor de wat ouderen van dagen onder ons een radio, liefst zo simpel mogelijk. Dus weinig knoppen, liefst draaiknoppen
Eisen: AM/FM radio met AUX-ingang (voor kerktelefoon)
Richtprijs: 100-150 eurootjes
Conrad heeft niks, en wehkamp en neckerman ook niet. Suggesties waar ik zoiets kan zoeken???
en niet te vergeten een uitstekend geluid, maar da's persoonlijk
Die nieuwe dingen zien er denk ik te 'eng' uit, m'n oma en opa vinden het allemaal maar niets die kleine knopjes en blauwe lichtjes enzo
Zoiets als de Sangean WR1 bij www.hermeselectronics.nl, maar dan met audio ingang (en dan met een selectieknop, en niet zoals deze dat als er een extern apparaat aangesloten is je geen radio meer kunt luisteren
[Edit]
Als het kan wel nieuw, en per internet te bestellen
[ Voor 11% gewijzigd door hstoker op 17-01-2004 18:45 ]
Een radio met voorgeprogrameerde zenders en goed bereikbare knoppen voor de geheugens zijn veel eenvoudiger voor de oudjes (staan meteen op de goede zender zonder dat ze moeten zoeken en meteen zuiver)
Wordt het misschien wat eenvoudiger om te zoeken. Die volume draaiknop zie je gelukkig weer steeds meer
Het idee is om zo'n ding neer te zetten en dat ze zich er mee kunnen redden. Zolang volume & zender maar draainkoppen zijn, dat kennen ze nog van vroeger. AM/FM/AUX kan eventueel wel met drukknoppen
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Met 8 programmeerbare, grote knoppen, die gelockt konden worden met sleuteltje, zodat niet spontaan de zender eraf was
En daarnaast nog een draaiknop, voor de zenders, volume, en aan/uit.
Ding heeft ook line in en line out, zag ik net, toen ik typenummer ff ging checken.
Zit alleen geen aux op.
Denk dat je samen met electronica winkel, wel zoiets moet kunnen vinden, zo had mijn pa het ook gedaan, en kwam uiteindelijk die radio uit die speciaal besteld werd.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Met draaiknoppen, externe ingang, en met een goede geluidskwaliteit, maar zonder voorkeuze stations. Omdat het een "Design" model is, betaal je er wel vrij veel geld voor, maar dan heb je ook wat.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dit topic is gesloten.
![]()