Toon posts:

DVDrip word erg blokkerig

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik ben sinds vandaag bezig met het rippen van een aantal DVD`s naar avif-iles ter grootte van 1 of 2 cd`s. Het gaat opzich wel goed. Enigste probleem dat ik heb is dat het gewoon erg blokkerig word. Heb van alles geprobeerd. Heb ook verschillende handleidingen gevolgd, maar niets helpt.

Klik hier om te zien hoe het geworden is. Ik heb het bij zowel dvdx als #1 dvd ripper. Ik heb de files eerst vanaf mn dvd naar mn hd geript dmv smartripper.

Heeft iemand enig idee hoe dit komt? Kan het nergens vinden.

bvd.

JanWillem

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 januari 2004 @ 17:15:
Hey,

Ik ben sinds vandaag bezig met het rippen van een aantal DVD`s naar avif-iles ter grootte van 1 of 2 cd`s. Het gaat opzich wel goed. Enigste probleem dat ik heb is dat het gewoon erg blokkerig word. Heb van alles geprobeerd. Heb ook verschillende handleidingen gevolgd, maar niets helpt.

Klik hier om te zien hoe het geworden is. Ik heb het bij zowel dvdx als #1 dvd ripper. Ik heb de files eerst vanaf mn dvd naar mn hd geript dmv smartripper.

Heeft iemand enig idee hoe dit komt? Kan het nergens vinden.

bvd.

JanWillem
did heeft niets met het rippen te maken maar met het encoderen

kijk eens op www.doom9.nl hoe je van dvd naar avi of svcd gaat

je moet dan rekening houden het deinterlacen van de media

succes

Verwijderd

Topicstarter
Het lag inderdaad aan het deinterlacen. Ik heb dit nu goed ingesteld en hij is niet meer blokkerig. Heb een succesvolle dvdrip nu. Bedankt!!