Beste mede tweakers,
Ik zit met een tranfer prbleem over mn gigabit netwerkje
Alles is verder goed ingesteld en ik kan ook van computer 1 naar 2 en andersom, bestanden sturen lukt vanf 2 naar 1 maar vanaf 1-2 naar gaat ie moeilijk doen. Nou wat is het prbleem:
Als ik inlog op computer 2 en ik stuur een rar of avi of mpeg bestand van een X grote gaat het allemaal goed maar stuur ik een *.bin bestand dan blijft de transfer hangen op 116,71mb Ik heb al geprobeert om het bestand te hernoemen maar het maakt allemaal niet uit. Toen dahct ik dat het misschien aan het bestand zelf lag en heb ik een andere *.bin gebruikt maar dat mag ook niet baten. Deze werd zelfs helemaal niet verstuurt.
Nu heb ik al vernomen dat er misschien een beveiliging in windws zat met betrekking tot *.bin bestanden maar wordt op tweakers er niet veel wijzer van.
Naar mijn weten heb ik alles al geprobeert en zit met mn handen in het haar!
Met vriendelijke groet,
karelDusty
specs: pc1
Windows XP Pro
mobo: nf7-s
hd: maxtor 120gb
geheugen : 1gb dane-elec
grafische kaart: geforce fx5200
netwerk kaart: gigabit ethernet van sweex met chip: realtek 8169
specs pcs2:
Windows XP Pro
mobo: msi kt3 ultra2
geheugen pc 2700 512mb dane-elec
gr kaart: tnt2 m64 32mb geheugen
hd: maxtor 30gb
zow als er nog meer specs nodig zijn dan zet ik ze er wel bij
Ik zit met een tranfer prbleem over mn gigabit netwerkje
Alles is verder goed ingesteld en ik kan ook van computer 1 naar 2 en andersom, bestanden sturen lukt vanf 2 naar 1 maar vanaf 1-2 naar gaat ie moeilijk doen. Nou wat is het prbleem:
Als ik inlog op computer 2 en ik stuur een rar of avi of mpeg bestand van een X grote gaat het allemaal goed maar stuur ik een *.bin bestand dan blijft de transfer hangen op 116,71mb Ik heb al geprobeert om het bestand te hernoemen maar het maakt allemaal niet uit. Toen dahct ik dat het misschien aan het bestand zelf lag en heb ik een andere *.bin gebruikt maar dat mag ook niet baten. Deze werd zelfs helemaal niet verstuurt.
Nu heb ik al vernomen dat er misschien een beveiliging in windws zat met betrekking tot *.bin bestanden maar wordt op tweakers er niet veel wijzer van.
Naar mijn weten heb ik alles al geprobeert en zit met mn handen in het haar!
Met vriendelijke groet,
karelDusty
specs: pc1
Windows XP Pro
mobo: nf7-s
hd: maxtor 120gb
geheugen : 1gb dane-elec
grafische kaart: geforce fx5200
specs pcs2:
Windows XP Pro
mobo: msi kt3 ultra2