Goeden middag heren,
Ik heb net een nieuwe harden schijf gekocht van WB, en die in me computer gezet onder me ouwde harde schijf. Ik heb gewoon de open stekker van me IDE kabel erin gedaan en me jumpers van me nieuwe schijf op slave gezet.
Mijn bios instellingen staan op
Primairy IDE Master me ouwe schijf,
en Primairy IDE Slave op me nieuwe WB schijf.
Als ik nu in XP zit dan kan ik hem niet zien bij "Deze Computer" maar ik kan hem wel zien bij "Computerbeheer" daar zegt hij dat hij niet geïnitialiseerd is en niet toegewezen. Nou heb ik windows hem laten initialiseren maar kan ik er nog niet bij.
Nu heb ik de mogelijkheid om er een Primaire partitie van te maken of om er een Uitgebreide partitie van te maken.
Ik wil me schijf eigenlijk alleen gebruiken als opslagplaats.
Is het nou opgelost als ik er een van de twee Partities van laat maken.
Zo nee wat moet ik dan doen.
En zoja welke van de twee moet ik dan nemen.
Alvast bedankt.
Ik heb net een nieuwe harden schijf gekocht van WB, en die in me computer gezet onder me ouwde harde schijf. Ik heb gewoon de open stekker van me IDE kabel erin gedaan en me jumpers van me nieuwe schijf op slave gezet.
Mijn bios instellingen staan op
Primairy IDE Master me ouwe schijf,
en Primairy IDE Slave op me nieuwe WB schijf.
Als ik nu in XP zit dan kan ik hem niet zien bij "Deze Computer" maar ik kan hem wel zien bij "Computerbeheer" daar zegt hij dat hij niet geïnitialiseerd is en niet toegewezen. Nou heb ik windows hem laten initialiseren maar kan ik er nog niet bij.
Nu heb ik de mogelijkheid om er een Primaire partitie van te maken of om er een Uitgebreide partitie van te maken.
Ik wil me schijf eigenlijk alleen gebruiken als opslagplaats.
Is het nou opgelost als ik er een van de twee Partities van laat maken.
Zo nee wat moet ik dan doen.
En zoja welke van de twee moet ik dan nemen.
Alvast bedankt.