Mijn huidige dvd speler van sony heeft het helaas begeven.
'k Ben dus op zoek naar wat nieuws. Aangezien mijn sony dolby prologic receiver ook al aan de oude kant is, wil ik die ook gaan vervangen.
Na 4 jaar sony gehad te hebben wil ik toch weer is wat anders.
Mijn hele familie heeft Harman/Kardon, hier ben ik dus ook nog al weg van.
Ik heb mijn oog laten vallen op de Harman/Kardon system 1500, maar deze is helaas bijna niet meer leverbaar. De goedkoopste die ik ben tegen gekomen komt van bestekeus.nl . Deze verkopen de set voor € 525 euro.
Ik heb even verder zitten kijken, en ik ben op www.abetterprice.nl tegen gekomen:
DVD 21 voor € 239 en de AVR 2550 voor € 329, dus samen voor € 568.
Ik heb echt heel veel winkels afgezocht, maar ze hadden nergens de AVR 1500 naast een AVR 2550 in de winkel staan. Het vergelijken is dus niet makkelijk. Ik heb wel wat vergelijkings sites na zitten lopen. Inmiddels ben ik er achter dat bijna het enige verschil tussen de 2 receivers het aantal surround instellingen is.
Het zelfde probleem is het vergelijken van de DVD 1500 met de DVD 21.
Wat denken jullie dat ik beter kan kiezen?
HK system 1500 voor € 525
HK dvd 21+avr 2550 voor € 568
(Ik heb ook naar de avr 1550 gekeken, maar het prijs verschil is zo klein dat ik toch voor de avr 2550 kies)
Het wordt aangesloten op deze Infinity speakers:
Model 51 front speakers
Model 100 center speaker
Model 200 200 rearspeaker
'k Ben dus op zoek naar wat nieuws. Aangezien mijn sony dolby prologic receiver ook al aan de oude kant is, wil ik die ook gaan vervangen.
Na 4 jaar sony gehad te hebben wil ik toch weer is wat anders.
Mijn hele familie heeft Harman/Kardon, hier ben ik dus ook nog al weg van.
Ik heb mijn oog laten vallen op de Harman/Kardon system 1500, maar deze is helaas bijna niet meer leverbaar. De goedkoopste die ik ben tegen gekomen komt van bestekeus.nl . Deze verkopen de set voor € 525 euro.
Ik heb even verder zitten kijken, en ik ben op www.abetterprice.nl tegen gekomen:
DVD 21 voor € 239 en de AVR 2550 voor € 329, dus samen voor € 568.
Ik heb echt heel veel winkels afgezocht, maar ze hadden nergens de AVR 1500 naast een AVR 2550 in de winkel staan. Het vergelijken is dus niet makkelijk. Ik heb wel wat vergelijkings sites na zitten lopen. Inmiddels ben ik er achter dat bijna het enige verschil tussen de 2 receivers het aantal surround instellingen is.
Het zelfde probleem is het vergelijken van de DVD 1500 met de DVD 21.
Wat denken jullie dat ik beter kan kiezen?
HK system 1500 voor € 525
HK dvd 21+avr 2550 voor € 568
(Ik heb ook naar de avr 1550 gekeken, maar het prijs verschil is zo klein dat ik toch voor de avr 2550 kies)
Het wordt aangesloten op deze Infinity speakers:
Model 51 front speakers
Model 100 center speaker
Model 200 200 rearspeaker