Ik gebruik foobar al een tijdje naar volle tevredenheid maar sinds kort doet hij niks meer. Hij speelt niet meer af. Wat ik ook doe. Zelfs na een restart kan ik nog geen muziek luisteren. Wat doe ik fout?
Wat zegt de console ("Components" -> "Show console")? Vaak kun je daaruit toch al zien waar het juist misloopt.
ERROR (foo_output_std) : Er is een apparaat-ID gebruikt die buiten het bereik van het systeem valt.
Ik kon hem zelfs niet meer opstarten. Maar nadat ik een reinstall had gedaan startte ie weer op en kreeg ik de bovenstaande Error. Wat te doen?
Ik kon hem zelfs niet meer opstarten. Maar nadat ik een reinstall had gedaan startte ie weer op en kreeg ik de bovenstaande Error. Wat te doen?
Dat lijkt mij op een probleem met je geluidskaart of de drivers ervan te duiden. Het is alleszins geen fout door of van foobar2000. Geven andere programma's nog wel geluiden? Staat je geluidskaart nog correct in Device Manager (Apparaatbeheer)?
Alles staat correct, niks veranderd. Alles staat voor de rest correct. Wat misschien kan komen is de install van K-lite codec pack. Deze heb ik al gedeinstalleerd maar geen effect.SatCP schreef op 17 januari 2004 @ 16:47:
Dat lijkt mij op een probleem met je geluidskaart of de drivers ervan te duiden. Het is alleszins geen fout door of van foobar2000. Geven andere programma's nog wel geluiden? Staat je geluidskaart nog correct in Device Manager (Apparaatbeheer)?
Mmmh, dan vrees ik dat ik je niet verder ga kunnen helpen. Stel je vraag eens op het foobar2000 forum, alhoewel ik betwijfel of het probleem bij foorbar2000 zelf ligt. Geef wel een engelse vertaling van die foutmelding of men gaat daar niet veel mee kunnen aanvangen.
Misschien ten overvloed; er is pas een update uitgebracht: meuktracker: Foobar2000 0.7.7b
|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
verander onder output eens van directout naar directout2 of wave. Verandert er iets? Wat is de status van je geluidskaart? (device info onder directout)
Localhost is where the heart is
Dat was het probleem. Ik heb de outputfile verwijdert en hem op directsound gezet. Het probleem was opgelost! Thnx!SilentStorm schreef op 17 januari 2004 @ 18:07:
verander onder output eens van directout naar directout2 of wave. Verandert er iets? Wat is de status van je geluidskaart? (device info onder directout)
ps. pven, die had ik geinstalleerd.
Pagina: 1