[PC: Splinter Cell] Problemen in "Vselka Infiltration"

Pagina: 1
Acties:

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:41

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Er zijn nu drie nieuwe missies voor de PC-versie van Splinter Cell, dezelfde als die op de XBox waren verschenen.

Ik zit nu vast in de tweede missie, "Vselka Infiltration". Op een gegeven moment zit je in een 'Control Room' waar je een computer moet gebruiken om een decompressor uit te schakelen.

Ik kruip dus in die ruimte onder een laser door, ga naar de computer en gebruik deze. Dan komt er een korte cutscene waarin je ziet dat men er achter is gekomen dat je in de control room zit.

Op dit moment gaan de deuren van de control room dicht en kun je ze zelf niet openmaken. Dat zou geen probleem moeten zijn, want het is de bedoeling dat er een paar vijanden aankomen en de control room binnengaan.

Probleem is: bij mij blijven de deuren op slot, er komt niemand en ik zit dus opgesloten in de control room!

Ik heb op internet al wat walkthroughs opgezocht (die er momenteel dus alleen maar voor de XBox zijn) en ik heb alles goed gedaan... ik heb ook geen lijken laten slingeren, ze zijn allemaal opgeborgen in donkere ruimtes.

Dus: hoe moet ik nu verder???

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
^^ kick ^^

Helemaal niemand?

• Letsnow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-12-2025
Zijn er nieuwe missies uit? Wooot kga gaan checken. Ik hou je op de hoogte als ik verder geraak.

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Letsnow schreef op 20 januari 2004 @ 17:38:
Zijn er nieuwe missies uit? Wooot kga gaan checken. Ik hou je op de hoogte als ik verder geraak.
Even voor de duidelijkheid: ik heb dus een kopie van de CD gedownload. Wanneer 'ie hier uitkomt weet ik niet.

• Letsnow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-12-2025
Ze zijn niet vrij te downloaden van de site of zo? Moet je er normaal voor betalen?

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Letsnow schreef op 20 januari 2004 @ 21:37:
Ze zijn niet vrij te downloaden van de site of zo? Moet je er normaal voor betalen?
Blijkbaar staan ze alleen nog maar op de UK-release van Splinter Cell's Collector Edition. Wil je het legaal houden, moet je dus de Collector's Edition kopen tegen de volle mep.

Hetgeen natuurlijk onzin is voor drie mapjes die je bij de XBox gewoon kunt downloaden. Waarom voor de PC dan niet, vraag ik me af...

Verwijderd

Laten we het wel even ontopic houden: Het probleem met de missie. Discussies erom heen kunnen terecht in het grote topic :)

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 20 januari 2004 @ 23:30:
Laten we het wel even ontopic houden: Het probleem met de missie. Discussies erom heen kunnen terecht in het grote topic :)
Whoops. Sorry.

Back on-topic: ik heb die missie nu al drie keer opnieuw gespeeld en elke keer blijft die control room mooi op slot. Erg irritant.

Ondertussen heb ik het derde en laatste level al twee keer uitgespeeld, maar ik wil ook gewoon op de officiële manier het tweede level kunnen uitspelen.

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
^^ kick ^^

Niemand die ondertussen deze missie heeft weten uit te spelen?

Pagina: 1