Spelletjes voor zusjes (12jr)

Pagina: 1
Acties:

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-12 08:08
Hoi,

Ik koop/download nog wel eens een spelletje voor mijn zusjes, bijvoorbeeld sims en zoo tycoon en rollercoaster tycoon maar deze hebben ze tot in den treuren gespeeld inclusief alle uitbreidingen op deze spellen en ze zijn ze zat.

Het probleem is dat ik niet zo goed weet dat leuk is voor ze, ze hebben een Athlon 850Mhz en een 2 MB videokaartje dus niet alles loopt (goed).
Prince of persia kunnen ze dus niet draaien ook harry potter niet.

Ik vond bijvoorbeeld Command&Conquer erg leuk in de 486 tijd, maar mijn zusjes vinden dat maar lomp ;)

Hebben jullie een leuke suggestie? Het moet dus zusjes vriendelijk zijn ook oop pc vriendelijk :)

Alvast bedankt!

• RonaldMade
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-12 11:25
Van die simpele flash spelletjes van shockwave ed vinden ze meestal ook wel leuk, probeer dat eens.

Ik heb geluk, mijn zusje van 11 heb ik aan UT en Age of Empires gekregen :P

edit:
ergens goedkoop een 16mb videokaartje optrommelen ofzo moet toch ook wel lukken, kunnen ze iig harry potter ed spelen.

[ Voor 28% gewijzigd door RonaldMade op 17-01-2004 15:43 ]

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-12 11:03
Virtual Valarie is ook wel leuk :P

Verwijderd

me zusje en vader spelen nu ook cs |:(

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:57

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Trommel eerst maar een s ergens een ander vidkaartje op :)
(Een nieuwe 32MB heb je al voor 3 tientjes)
Daarna kan je genoeg verzinnen...

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Trackmania is ook wel leuk :)
Weet alleen niet of ie wel op dat systeempje draait

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Verwijderd schreef op 17 januari 2004 @ 15:44:
me zusje en vader spelen nu ook cs |:(
En zijn ze 'any good at it'?

TMAXTINT

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-12 16:47
Civilization? :) Heroes of might and magic doet het ook wel goed bij de dames :)

Verwijderd

Larry!

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-11 12:44

jjwa

CZ3 tentmuis

RTS games doen het blijkbaar best goed :).

Mijn zusje speelt C&C Generals en Spellforce (een combi tussen een RPG en een RTS). En flash games natuurlijk.

Verwijderd

Dit is wel eens vaker langsgekomen, in ieder, iets in deze richting. Misschien dat je daar ook suggesties uit kan halen :)

Verder zou ik iedereen willen verzoeken dat als ze iets voorstellen (wat past in de beschrijving van de TS), ze willen beargumenteren waarom het leuk kan zijn voor kleine meisjes

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:39
Final Fantasy 7 & 8
Alleen denk ik niet dat de videokaart deze games trekt, volgens mij heb je minstens 4MB nodig.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Verwijderd

Wat het wel goed doet zijn emulators. Spellen voor de SNES en Megadrive bijvoorbeeld vragen niet teveel van je systeem en je hebt enorm veel keuze. Ook voor de GameBoy Advance zijn tegenwoordig goede emulators, alleen heb ik daar geen idee van hoe goed die het doen op een 2 MB kaartje.

Verder kun je kijken naar veel oude spellen, Micro Machines, Theme Park, Theme Hospital, Commander Keen serie, Disney spellen als Aladdin, Lion King en Belle en Het Beest. Het probleem zal niet zozeer het verzinnen zijn, maar hoe jij er aan wilt komen. En wat voor spellen ze van houden natuurlijk.

• Ceaser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-12 08:07
Misschien is Worms wel wat voor ze, 2 buurmeisjes hier zijn der vaak de hele middag zoet mee en (Worms 2, Worms 3D weet ik niet) valt zeker goed te draaien op dat systeem

• B-lennium
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-11 21:06

B-lennium

Volvo 164 1975!

internet connectie geven en spelen.nl uitleggen :P ik snap er geen hol van ik heb LOMAC op mn pc staan , maar toch stug een vliegtuig spel in flash spelen :X

De snelheid van het geheel word bepaald door de langzaamste schakel

• Sv3n
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-12 15:11
ragnarok online, ik weet dat een zusje van een mijn vrienden dat speelt, of een andere mmorpg natuurlijk :)

Last.fm
Films!

Pagina: 1