Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:02
Disclaimer:

Ik heb me rot gezocht op GoT, Google, reviewsites, etcetera. Ik heb niet de MP3 speler kunnen vinden die voldeed aan mijn eisen.

Wat is er aan de hand ? Ik wil voor mijn vriendin d'r verjaardag een MP3 speler kopen. Via via ben ik achter de eisen gekomen die ze stelt aan zo'n ding (en die in mijn ogen niet onredelijk zijn):

-Een LCD scherm met de ID3 tag erop
-De batterij moet niet leeglopen als het apparaat uit staat
-Via USB uploaden van de MP3's
-Afstandsbediening aan het hoofdtelefoondraadje (track control, volume)
-128 of 256 MB opslagcapaciteit

Ik ben nog geen enkele MP3 speler tegengekomen die aan al deze voorwaarden voldoet. Ik kan me natuurlijk helemaal suf gaan zoeken (zoals in afgelopen week), maar dat schiet niet op. Aangezien hier de experts zitten (*D), doe ik een beroep op jullie. Welke o welke MP3 speler moet ik hebben ?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Verwijderd

http://www.kieskeurig.nl/...f/review/mp3-portable.htm

Hierzo heb je een hele lijst met mp3-spelers, had je ook zelf kunnen vinden vind ik.

Verwijderd

iAudio 256 MB misschien? Heeft ook afstandsbediening...

Anders misschiende iNOX, iets goedkoper... maar heeft geen ID3-tag, wel bestandsnaam.

• bbbrumbrum
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Lijkt me toch niet zo héél moeilijk.

- USB --> zit op elke mp3-speler op uitzondering van de Ipod's met FireWire, maargoed, die zijn hier toch niet ter sprake, dat is een HDD spelerke....

- 128<>256 MB, alle *goede* flashplayers dus

- LCD scherm hebben de meeste ook

- Batterij, tsja dat is een apart verhaal, een speler zal tóch stroom verbruiken als hij uitstaat, maar dat is wel te verwaarlozen. Zal ook erg moeilijk zijn dit als criteria te gebruiken bij je zoektocht naar de juiste speler omdat het gewoonweg nergens word gegeven in de specs van de verschillende apparaatjes.

- Afstandsbediening, imho totaal overbodig op deze spelers omdat ze zelf vaak al zóó klein zijn. Bij de 'grote' HDD spelers heeft het nog wel nut, kun je die *koelkast* mooi in je zak/tas laten zitten en hem met de AB besturen...

Verder zit er nog vrij veel verschil in de verschillende spelers, maar kijk eens op www.mmport.nl, daar krijg je mooi alle specs op een rijtje, erg overzichtelijk!

Mijn tip: iAUDIO 4, maar die is wel lekker prijzig O-)

[ Voor 28% gewijzigd door bbbrumbrum op 17-01-2004 15:42 ]

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-11 22:36
Ik heb een echt hele goede ervaring met de Iriver producten. Kijk daar eens extra goed naar! Zeer goede software, veel functies, goede firmware updates .. En kwaliteit, de spelers zelf natuurlijk

[ Voor 37% gewijzigd door Aphelion op 17-01-2004 15:46 ]

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-06 16:35
Ik denk dat je moet kijken naar de nieuw BeatMan Flash van Freecom.

Verwijderd

bbbrumbrum schreef op 17 januari 2004 @ 15:39:
Bij de 'grote' HDD spelers heeft het nog wel nut, kun je die *koelkast* mooi in je zak/tas laten zitten en hem met de AB besturen...
JIj speeld me je ogen jonge. ;)

Verwijderd

Ik zou toch gaan voor een speler als de ibead, het heeft alles wat jij zegt, op de afstandbediening na, maar dit dingetje heeft geen afstandbediening nodig, want het is zelf al kleiner dan een evt afstandbediening ;)

• bbbrumbrum
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Relatief gezien hè! 1,8" spelertjes zijn tegenwoordig erg klein, maar vergeleken met flashplayer toch substantially bigger, so --> *koelkast*

Maar das toch best luxe? Mijn koelkast heeft geen afstandbediening, wel een thermostaat..... 8)7

Verwijderd

als ik jou was zou ik voor de Mpio FD100 gaan, Mpio maakt gewoon uitstekende Mp3spelers. Geluid is Zeer goed, vorm is mooi en de batterijduur van 24 Uur is bijna een unicum in de Flash Mp3speler wereld. Is wel een beetje prijzig maar onthoud dat hij ook uitbreidbaar is. Is zonder twijfel de beste koop.

• Arfman
Okee, de keus is gevallen op de ZillionPA40:
http://digital-square.com...cts/sub_products_pa40.php

Bedankt allemaal ! :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Binz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-12-2024
Misschien is de mobiblu DAH-1000 wat?

formaat +
Afstandsbediening +
Ook verkrijgbaar in 512 Mb voor een schappelijke prijs +
accu in de vorm van AAA..... meningen verschillen +/-

klik hier

Verwijderd

Binz schreef op 19 januari 2004 @ 19:50:
Misschien is de mobiblu DAH-1000 wat?

formaat +
Afstandsbediening +
Ook verkrijgbaar in 512 Mb voor een schappelijke prijs +
accu in de vorm van AAA..... meningen verschillen +/-

klik hier
Kan ik aanraden want die heb ik OOOOOOOKKK toppertje....

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 januari 2004 @ 19:54:
[...]

Kan ik aanraden want die heb ik OOOOOOOKKK toppertje....
ik ook!! echt top ding! zeker niet duur voor die prijs!! ( vooral 512mb niet), hij kan alleen geen ID3 tags lezen, terwijl dat wel staat aangegeven tussen de specificaties van mp3cdspeler.nl, maarja, opzich niet zo'n groot probleem voor mij, afstandbediening kan je voor 10 euro extra bijkrijgen... echt top apparaat!!

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2004 22:05 ]

Verwijderd

ik weet niet of je het gezien hebt maar die ene die je nu hebt gekozen heeft maar 8 uur speeltijd. is wel erg weinig.

Verwijderd

en die 8 uur is waarschijnlijk continuous playback nog ook, dus in praktijk mischien maar 6 of 7 uur. (backlite gaat meestal aan waneer je tussen de numemrs zapt)
kijk anders even rond bij www.mp3spelers.nl.
ik geloof dat zij nu ook geen verzendkosten meer toevoegen, en je weet wat je zonder veel moeite in huis kan halen (TOV importeren enz.)
ik heb zelf de i-bead, echt een relext ding! in practijk een uur of 10-12 te gebruiken, 18 uur opnemen kan ook (heb het geprobeert :D).
de 128 mb kost iets van 160 euro'tjes.

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-11 21:15
Ik heb de Mambox P505
http://mp3spelers.nl/winkel/?produkt&id=371

Erg tevreen oevr en heeft de functies die jij will..
Ook leuk prijsje, 125,-

Verwijderd

Creative Zen, of Apple IPod >:)

• m@fkeez
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Mijn voorkeur ging ook uit naar een mp3 speler met afstandsbediening.
Maar nu ik eentje zonder heb vind ik het geen gemis, dit doordat de iriver ifp 195 al de vorm van een afstandsbediening heeft en je hem makkelijk kunt bedienen door de navigatie joystick

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:49
Verwijderd schreef op 20 januari 2004 @ 10:30:
Creative Zen, of Apple IPod >:)
Zie jij ergens een Creative Zen of Apple iPod met 128 of 256 MB? Ik niet.
Maar er zijn meer dan genoeg MP3 spelers die voldoen aan de eisen van de topicstarter. Vrijwel elke speler heeft een LCD scherm, dat batterijen niet zomaar mogen leeglopen lijkt me ook wel een gemiddelde vereiste, via USB uploaden kan ook 99% en er zijn ook genoeg losse headsets te kopen met zo'n afstandbediening eraan. En 128/256 MB is al helemaal niet moeilijk te vinden, daar zijn er meer dan genoeg van :)

The devil is in the details.

• Arfman
Allemaal hartstikke bedankt voor jullie reacties, maar ik heb hem ondertussen al besteld.

[rml]Arfman in "[ MP3 speler] Welke ?"[/rml]

Zodra hij binnen is (ik denk morgen of overmorgen) laat ik weten hoe hij bevalt :)

Pagina: 1