Disclaimer:
Ik heb me rot gezocht op GoT, Google, reviewsites, etcetera. Ik heb niet de MP3 speler kunnen vinden die voldeed aan mijn eisen.
Wat is er aan de hand ? Ik wil voor mijn vriendin d'r verjaardag een MP3 speler kopen. Via via ben ik achter de eisen gekomen die ze stelt aan zo'n ding (en die in mijn ogen niet onredelijk zijn):
-Een LCD scherm met de ID3 tag erop
-De batterij moet niet leeglopen als het apparaat uit staat
-Via USB uploaden van de MP3's
-Afstandsbediening aan het hoofdtelefoondraadje (track control, volume)
-128 of 256 MB opslagcapaciteit
Ik ben nog geen enkele MP3 speler tegengekomen die aan al deze voorwaarden voldoet. Ik kan me natuurlijk helemaal suf gaan zoeken (zoals in afgelopen week), maar dat schiet niet op. Aangezien hier de experts zitten (
), doe ik een beroep op jullie. Welke o welke MP3 speler moet ik hebben ?
Ik heb me rot gezocht op GoT, Google, reviewsites, etcetera. Ik heb niet de MP3 speler kunnen vinden die voldeed aan mijn eisen.
Wat is er aan de hand ? Ik wil voor mijn vriendin d'r verjaardag een MP3 speler kopen. Via via ben ik achter de eisen gekomen die ze stelt aan zo'n ding (en die in mijn ogen niet onredelijk zijn):
-Een LCD scherm met de ID3 tag erop
-De batterij moet niet leeglopen als het apparaat uit staat
-Via USB uploaden van de MP3's
-Afstandsbediening aan het hoofdtelefoondraadje (track control, volume)
-128 of 256 MB opslagcapaciteit
Ik ben nog geen enkele MP3 speler tegengekomen die aan al deze voorwaarden voldoet. Ik kan me natuurlijk helemaal suf gaan zoeken (zoals in afgelopen week), maar dat schiet niet op. Aangezien hier de experts zitten (
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |