Geen preview met InstantCopy

Pagina: 1
Acties:

• NkLs
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik heb InstantCopy 7.11 op mijn PC staan (was bij de DVD-brander geleverd), en sinds ik HiddenSettingsEditor op mijn computer heb geïnstalleerd, kan ik geen preview meer doen van eeen 'title', de play- en stopknop staan er gewoon niet, zelf niet op disabled (in het grijs).
Ik heb al gegoogled, op GoT gezocht, InstantCopy 7.11 geherinstalleerd, maar geen resultaat.
Ik heb wel een vermoeden dat het aan de registersleutels de van HiddenSettingsEditor ligt, maar kom niet verder.

Ipsa scientia potestas -Francis Bacon

• NkLs
  • Niet online
Naar boven

• NkLs
  • Niet online
En opnieuw.

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-08 08:33
Heb ik hier ook. Ook met versie 8 trouwens. Gebeurt als je Windows display settings op "Large fonts" hebt staan.

Het is voor sommige programmeurs blijkbaar nog steeds moeilijk om dat te ondersteunen :(

• NkLs
  • Niet online
Bij mij staat de instelling op 'normal fonts'.
Heb je ook een workaround of oplossing?

• NkLs
  • Niet online
En nog een schop.

• NkLs
  • Niet online
Naar boven

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-07 18:25

lordsnow

I know nothing

van http://www.mrbass.org/instantcopy/

Advanced registry settings:
USE THESE SETTINGS WITH EXTREME CAUTION NO SUPPORT CAN BE GIVEN IF YOU CHANGE DEFAULTS OF THESE SETTINGS

HKEY_CURRENT_USER\Software\VOB\CD Wizard\7.0\Copy

STRING "DVDHideConversionPicture"
"True" Hides preview picture while converting and analyzing a DVD (Default: "False")

'kweenie of 't werkt, maar je kan 't proberen :)

• NkLs
  • Niet online
Neen, die is het niet, ik heb geen previewknoppen voor het converteren, bij het selecteren van de te converteren scènes.

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-08 14:46

n00bs

Het is weer Zomer!

Hmz, wat dacht je van Pinnacle deinstallen, en daarna met JV16 powertools de resterende reg. sleutels laten verwijderen en dan weer opnieuw Pinnacle installen.

Soms duurt het wel erg lang voordat een preview verschijnt... zelfs op mijn snelle bak

PS: ik ben onlangs afgestapt van InstantCopy8, heb veel hangers gehad door dit pakket en een aantal DVD's ermee verpest. Ik wist wel dat Pinnacle niet echt stabiele software leverde, maar was juist zo tevreden over de opties en de kwaliteit (als een DVD wel goed gefikt was).

[ Voor 10% gewijzigd door n00bs op 08-04-2004 19:00 ]

• NkLs
  • Niet online
Ik heb gewoon geen knoppen om de preview te starten, dus aaan de snelheid van mijn computer zal het waarschijnlijk niet liggen.

P.S.: die JV16 Powertools, zijn die freeware?

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-08 14:46

n00bs

Het is weer Zomer!

30 dagen trial: http://www.macecraft.com/downloads/jv16pt_setup.exe (jv16 PowerTools 1.4)
Als je die regcleaner ervan gebruikt (is de beste regcleaner die er is), let dan wel op dat je alleen alle groene items selecteerd om te verwijderen... de rode items kunnen soms ook weg, maar dat moet je zelf maar bepalen. Je kan ook nog Registry Finder gebruiken, als je dan op "Pinnacle" zoekt en alle keys selecteerd en verwijderd komt het wel goed :)

• NkLs
  • Niet online
Zal ik eens proberen, bedankt.

Pagina: 1