Ik gebruik een Minolta Xt-camera en als ik deze aansluit op mijn laptop met Windows XP, herkende Windows de camera direct. Hij startte dan een scherm waarin gevraagd wordt welke actie moet worden uitgevoerd. Een van de acties waaruit kan worden gekozen is "Kopiëren met wizard Scannen en Camera". Tot voor kort werkte dit perfect: ik kon een doel-map selecteren, kiezen of de foto's van mijn camera verwijderd moeten worden en kopieren (waarbij windows netjes volgnummers maakt).
Probleem is dat dit nu dus niet meer werkt. Hij herkent nog steeds dat er hardware wordt aangesloten, maar start niet meer het scherm met mogelijke acties op.
Windows XP geeft het weer als Verwisselbaar medium (net als voorheen). Volgens de Windows Help zou ik met de rechtermuisknop op deze schijf dezelfde opties moeten krijgen (waaronder de wizard starten), maar dat is dus niet zo.
Nu is dus de vraag, hoe kan ik die wizard starten?
Probleem is dat dit nu dus niet meer werkt. Hij herkent nog steeds dat er hardware wordt aangesloten, maar start niet meer het scherm met mogelijke acties op.
Windows XP geeft het weer als Verwisselbaar medium (net als voorheen). Volgens de Windows Help zou ik met de rechtermuisknop op deze schijf dezelfde opties moeten krijgen (waaronder de wizard starten), maar dat is dus niet zo.
Nu is dus de vraag, hoe kan ik die wizard starten?