Nou het zit zo, ik heb sinds een tijdje nu al dual monitor op een Radeon 9000 Pro II. En zodra ik wil gaan gamen op de hoofdmonitor geeft hij aan dat je Direct 3D aan moet zetten om te kunnen gamen.
Dus ik ff dxdiag uitvoeren, en zag ik tot mijn verbazing dat direct 3d en die hele rij uit staat en ook niet beschikbaar was. Zodra ik mijn dual monitor setup uit heb gezet is die wel weer beschikbaar.
Dus nu mijn vraag, is het mogelijk om deze aan te zetten, want ik ken wel mensen die met dual monitor aan het gamen zijn. Ik snap dat je ook met Opgen GL kunt gamen maar sommige games hebben die ondersteuning niet.
Kan het eventueel ook nog aan monitor type liggen ?
Hoofdmonitor: Compaq V75 ( die deed het altijd wel met games )
Bij-monitor : M44, gaat niet hoger dan 640 x 480 (dik brak ding )
Als het aan de slechte monitor ligt dan kan ik mijn goede monitor weer gaan ophalen. Alleen dit is beetje ver weg dus ik wil eerst ff weten wat het is.
Iemand hier een oplossing voor ?
Dus ik ff dxdiag uitvoeren, en zag ik tot mijn verbazing dat direct 3d en die hele rij uit staat en ook niet beschikbaar was. Zodra ik mijn dual monitor setup uit heb gezet is die wel weer beschikbaar.
Dus nu mijn vraag, is het mogelijk om deze aan te zetten, want ik ken wel mensen die met dual monitor aan het gamen zijn. Ik snap dat je ook met Opgen GL kunt gamen maar sommige games hebben die ondersteuning niet.
Kan het eventueel ook nog aan monitor type liggen ?
Hoofdmonitor: Compaq V75 ( die deed het altijd wel met games )
Bij-monitor : M44, gaat niet hoger dan 640 x 480 (dik brak ding )
Als het aan de slechte monitor ligt dan kan ik mijn goede monitor weer gaan ophalen. Alleen dit is beetje ver weg dus ik wil eerst ff weten wat het is.
Iemand hier een oplossing voor ?