[SB5.1] rear volume verhogen

Pagina: 1
Acties:

• meelmark
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-08 14:06
ik zie hier op GoT geen noemenswaardige posts die mij in de juiste richting kunnen helpen.

In mijn Creative AudioHQ heb ik onderstaande items staan:

EAX Config, Keyboard, Soundfont, Luisspreker, Mixer

Bij geen van alle opties kan ik het volume van de achter speakers verhogen (niet door boxen, maar door de geluidsuitgang dus). Dit is nodig omdat mijn voorste 2 speakers heel dicht op mij staan, en de rear een stuk naar achteren.

Is er een optie ergens die ik over het hoofd heb gezien?

=> edit: KX-drivers geven problemen op het systeem

[ Voor 6% gewijzigd door meelmark op 17-01-2004 14:48 ]

"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"

Verwijderd

Ik gebruik kxdrivers voor mijn live 5.1 en kan alle afzonderlijke kanalen gewoon los instellen, kan me niet voorstellen dat dit met audiohq niet kan :? misschien een tip om ook eens kxdrivers te proberen, ik merk echt dat ik nu veel meer uit mn kaartje haal dan met de standaard drivers :)

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:30
Verwijderd schreef op 17 januari 2004 @ 14:39:
Ik gebruik kxdrivers voor mijn live 5.1 en kan alle afzonderlijke kanalen gewoon los instellen, kan me niet voorstellen dat dit met audiohq niet kan :? misschien een tip om ook eens kxdrivers te proberen, ik merk echt dat ik nu veel meer uit mn kaartje haal dan met de standaard drivers :)
KX-drivers hebben nog geen support voor eax.

Je kunt : Audiohq => speakers => Bal/Fade wat mee klooien. Anders moet je denk ik een audigy pakken vanwege dat die cms3d heeft. En dan kan je de speakers positie ten opzichte van jouw bepalen.

• meelmark
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-08 14:06
Termi schreef op 17 januari 2004 @ 14:48:
[...]

Je kunt : Audiohq => speakers => Bal/Fade wat mee klooien. Anders moet je denk ik een audigy pakken vanwege dat die cms3d heeft. En dan kan je de speakers positie ten opzichte van jouw bepalen.
hmm volgens mij is die balans fade juist wat ik zoek denk ik!

"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"

Verwijderd

Termi schreef op 17 januari 2004 @ 14:48:
[...]

alsof eax nou echt zo geweldig is ;)
om nog even door te breien op de tip om een audigy te pakken: misschien die emul10k driver eens proberen? denk dat je dan wel wat meer opties hebt...