Toon posts:

[XP] hoe maak je een goede backup cd?

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo, ik heb hier dus het originele cdtje van winxp pro liggen, die heb ik met nero gewoon gekopieerd maar als ik met dit cdtje de setup wil starten doet ie dat niet automatisch en moet ik dus in dos : D:\i386\winnt intikken, maar dan vraagt ie waar de setup de bestanden kan vinden op de cd om windows te gaan installeren :S. nu heb ik het originel cdjte niet meer (zitten diepe krassen op en doet t niet meer) en ik kan dus ook van mijn backup cd niet meer installeren...

nu heb ik van internet ff een corporate versie gehaald (nl) maar hoe moet ik die goed branden, ik heb het bin image file geopend met isobuster en toen alle bestanden en mappen gekopieerd naar mn harde schijf en toen gebrand op een bootable data cd, maar dit wil ook niet werken :(

hoe kan ik nou een goede windows xp cd maken, heb ik m verkeerd gebrand ofzo? ik heb m al een paar keer op verschillende manieren gebrand maar hij zegt als ik dan dus D:\i386\winnt heb ingetypt van : kan geen wisselbestand aanmaken of hij vraagt waar op de cd ie de bestanden voor de setup kan vinden.

het bestand wat ik had gedownload was een rarbestand wat ik heb uitgepakt en nu hou ik een bin image bestand over en een cue file for image, moet ik die dan gelijk op een cd branden ofzo?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Hoe heb je jouw originele cd gekopieerd? Toch niet door gewoon alle bestanden over te slepen? Een BIN /ISO kun je branden door in Nero > File >Burn image te kiezen...

[search=iso bin cd branden nero] :?

[ Voor 13% gewijzigd door Spider.007 op 17-01-2004 14:45 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
nee, ik heb gwn kopieer cd gedaan, maar start dan als je een image brand met nero de setup vanzelf gewoon enzo?

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:29

momania

iPhone 30! Bam!

Image branden in nero doe je idd gewoon via: file->burn image... en dan moet het werken.
Werkt het niet, dan is de image niet goed.

Verder kan je nog een copy maken van iemand anders z'n cd, aangezien je wel een licentie hebt. Met het helpen om gedownloade versie van windows gaan we hier op GoT niet verder.

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Dit topic is gesloten.