Toon posts:

beeld van pc naar tv

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik heb een video-out op m'n videokaart, en wil hiermee het beeld van de pc op de tv krijgen. Ik krijg wel beeld, maar het flikkert nogal erg. En het is niet scherp. Heb geprobeerd met resolutie wijzigen en zo, maar dat helpt niet. Is er iets wat ik verkeerd doe?

alvast bedankt!

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:39

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

In ieder geval plaatsen in het verkeerde subforum; dit is meer een vraag voor VB
In ieder geval niet echt duidelijk aangeven wat je zoal zelf geprobeerd hebt om je probleem op te lossen
In ieder geval niet de FAQ doorlezen van het juiste subforum: De grote tv-out FAQ

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de FAQ gelezen en de aanwijzigingen opgevolgd en het is nu al een stuk beter. Het enige probleem wat ik nu nog heb is dat ik schuine strepen zie op het beeld die bewegen. Heeft dat iets met de vernieuwingsfrequentiete maken of zo?

• Schmoove
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:08
Hoe lang is je kabel?
Ik heb namelijk 2 kabels 1 van 5 meter en 1 van 10 meter. Het verschil is duidelijk merkbaar. Hoe langer de kabel, hoe zwakker het signaal.

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Mag ik je dan nog iets wijzer maken aangaande GoT?

De zoekfunctie werkt vaak uitstekend....

[search=tv schuine strepen]

Verwijderd

WFvN schreef op 17 januari 2004 @ 15:03:
Mag ik je dan nog iets wijzer maken aangaande GoT?

De zoekfunctie werkt vaak uitstekend....

[search=tv schuine strepen]
offtopic:
denk dat jij ook maar ff moet zoeken naar een faq waar staat dat je ook niet zo moet reageren...

ik heb dit probleem ook volgens mij kan je trouwens niet veel doen aan die strepen die op het beeld bewegen..

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Verwijderd schreef op 17 januari 2004 @ 15:07:
[...]

offtopic:
denk dat jij ook maar ff moet zoeken naar een faq waar staat dat je ook niet zo moet reageren...
offtopic:
Oei....

[quote]
Een reactie plaatsen

Wees te allen tijde behulpzaam. * WFvN heeft zich hieraan gehouden
Toon respect voor anderen en het forum. * WFvN heeft zich hieraan gehouden
Hou reacties ontopic. * WFvN heeft zich hieraan gehouden
Reageer alleen als je de intentie hebt de topicstarter ontopic te helpen
Ga niet de moderator uithangen, maar gebruik topicreport en "Schop een Modje". * WFvN heeft zich hieraan gehouden
[/quote]
Ik ben behulpzaam geweest. Ik heb hem wat zaken uitgelegd waarmee hij verder is gekomen. Ik heb hem naar de search verwezen met een duidelijk voorbeeld van zoektermen die fraaie resultaten oplevert.

Kijk jij eens naar je eigen offtopic-reply...... En trek eens een conclusie over wat je zelf doet....
Pagina: 1