Toon posts:

[Wlan] SMC2804WBR Probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heej,

Wij hebben hier een draadloos netwerk met alleen SMC spullen. Nu speelt zich het volgende probleem af; Het netwerk werkt goed, dan na een X periode, elke keer anders, valt het hele signaal van de router weg, voor alle pc's dus. Ik vervolgens naar beneden, router resetten (dmv. stroom eraf en dan weer erop). En dan is het signaal weer terug. Hoe zou dit kunnen komen?

Verwijderd

Firmware update?

Verwijderd

Firmware is idd ook het enigste waar ik aan kan denken. Of er moet toevallig heel erg veel verkeer door je router heen gaan en dat deze daarom over zijn nek gaat omdat hij daar niet goed tegen kan ofsow.

Verwijderd

Topicstarter
heej,

Ja firmware zou kunnen, maar de laatste firmware versie die er is, heeft ook allerlei mindere punten. Dus ja.... :/

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Gebruik je soms (24/7) Kazaa of andere p2p programma's?? Ik heb nl ook een (oude) SMC en ik merk dat als veel clients druk in de weer zijn met Kazaa, dat mijn router dan ook wel eens vast slaat. Het switch gedeelte werkt dan nog prima, maar ik kan de router zelf niet meer pingen/benaderen.

Wees consequent, maar niet altijd

Verwijderd

Topicstarter
Ook schreef op 18 januari 2004 @ 11:23:
Gebruik je soms (24/7) Kazaa of andere p2p programma's?? Ik heb nl ook een (oude) SMC en ik merk dat als veel clients druk in de weer zijn met Kazaa, dat mijn router dan ook wel eens vast slaat. Het switch gedeelte werkt dan nog prima, maar ik kan de router zelf niet meer pingen/benaderen.
Ik gebruik indd wel eens kazaa, niet vaak. Maar het gebeurt ook zonder dat ik deze programma's gebruik. Het lijkt te gebeuren als ie zwaar belast word, of belast is, bij bv zwaardere i-net pagina's loopt ie sneller 'vast' dan waneer je bv op dit forum bezig bent. Het gebeurt ook sneller als je met meerdere pc's bezig bent.

IK heb inmiddels de nieuwe firmware 1.11, erop gezet, en ik kijk even hoe deze werkt.

Deze nieuwe firmware werkte goed, alleen met meerdere pc's op inet, betekende geen i-net meer :? . .. .

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2004 16:02 . Reden: toevoeging ]

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Je zou voor de zekerheid ook de 1.11a drivers eens kunnen pakken, zijn net vorige week gereleased!

Wees consequent, maar niet altijd

Verwijderd

Topicstarter
Ook schreef op 19 januari 2004 @ 06:13:
Je zou voor de zekerheid ook de 1.11a drivers eens kunnen pakken, zijn net vorige week gereleased!
Deze heb ik eropgezet, maar die werkte niet goed, nu heb ik de firmware weer terug gezet naar de vorige 1.10? en nu werkt ie ineens tot nu toe dan, zonder problemen, dus al meer dan 12 uur online, denk ong 16 uur, en zonder de router te hoeven resetten!

Verwijderd

Topicstarter
Vreemd, nu de oude firmware er weer op staat, doet ie t al 2 dagen zonder eigenlijk ook maar 1 probleem :/, naja.... hij doet t weer!
Pagina: 1