Madview 9800 PRo

Pagina: 1
Acties:

• Goliath
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-04 14:19

Goliath

hi ho silver... away

Topicstarter
Wellicht in een verkeerd forum geplaatst? Maar toch: heeft iemand al ervaring opgedaan met videokaarten van het merk Madview? Op hardware.info is de 9600Pro zeer goed getest, maar dit onbekende merk laat weinig weten over zaken zoals welk geheugen (en hoe snel) ze gebruiken voor de 9800Pro.
Nou zit er op al die kaarten een chipset van ATI, maar wat ik al zei:het geheugen speelt ook een belangrijke rol. Heeft iemand (positieve) ervaringen met dit merk?

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01:57
De Madview 9600PRO kaarten worden zowel verkocht met twee verschillende memory clocks... Ze heten echter beide 9600PRO, hoewel de 400Mhz Mem versie toch een stuk langzamer is. Even een quote uit een oud topic:
Verwijderd schreef op 30 november 2003 @ 22:50:
Er zijn 3 versies van de Madview Radeon 9600 Pro

* 128MB - 400MHZ
* 128MB - 600MHZ (BGA versie met 2.8ns Samsung geheugen)
* 256MB - 400MHZ

Ik heb de BGA versie nog niet in de Pricewatch kunne vinden.
De 2e is dus de 'echte' Pro, de andere zijn de zgn. 'Lite's".
Lees ook nog even Neo289 in "Radeon 9600 pro op foute kloksnelheden" door.

9800PRO:
Op de website van Madview vind ik maar één versie, ik heb er zelf geen ervaring mee...

Verwijderd

Ik heb er 1...

draait normaal gesproken op 378 (core) en 337.50 (mem). Heb m iets harder gezet en draait nu op 412/364.

Prima kaartje!

• Mx-KAEY
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-12-2025

Mx-KAEY

Mx-KÆY

ik heb er ook een... zalman koeling op gezet de ZM80Chp (ofzowiets) draait als een tierelier mooi prijskaartje hangt er ook aan :+

ik heb totaal geen problemen met dat ding ik speel de zwaaaaarste spellen bla bla bla

heb alleen nog geen oc pogingen gedaan...

ik zout je aanraden...

ik hebbem zelf gekocht bij www.pcglobe.nl daar issie goedkoop en hebben ze een echte perfecte service... zie ook de survey van hun heb ik ook ingevuld (hatten klein probleempje met de videokaart :+ is ooit een topic over geweest)

kweet alleen niet of die een lite pro is of niet...

maar is wel een aanradertje dit ding...

-- Mx-Generætion --