Toon posts:

V-sync aanzetten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb wat problemen met mijn tft scherm (19") het beeld loopt niet echt lekker en iedereen steekt het op de v-sync dat ik die niet aan heb staan. ik heb de search al gebruikt en ik weet wat het betekend en wat het doet maar ik vind nergens waar ik deze optie aan kan zetten...

Ik gebruik dus een 19" tft scherm met een ati 9800 pro (128mb) en de nieuwe catalyst 3.10 drivers, geloof niet dat er meer informatie nodig is ?

Verwijderd

Het beeld loopt niet lekker met DirectX/OpenGL? Of bedoel je de Windows desktop?

[ Voor 168% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2004 11:43 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 17 januari 2004 @ 11:34:
Het beeld loopt niet lekker met DirectX/OpenGL? Of bedoel je de Windows desktop?
Alles zowel windows, als directx (3d) en open gl....

Verwijderd

captures komen van mijn CRT@9500np, vandaar de afwijkende DVI instellingen

Heb je het via D-sub VGA of DVI aangesloten? Doet de TFT het wel goed op een andere PC? Is de driver van de TFT geinstalleerd - wordt hij herkend door Windows?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2004 11:45 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 17 januari 2004 @ 11:43:captures komen van mijn CRT@9500np, vandaar de afwijkende DVI instellingen

Heb je het via D-sub VGA of DVI aangesloten? Doet de TFT het wel goed op een andere PC? Is de driver van de TFT geinstalleerd - wordt hij herkend door Windows?
Ok de bovenstaande opties staan goed, ik heb hem via dvi aangesloten en de drivers heb ik al geinstalld maar daar is verder niets van te zien of te merken zal het nog eens opnieuw doen, gaat btw om de 1901fp van Dell (19")

edit: als ik naar weergaves ga dan staat er enkel FPD en als ik daar de eigenschappen van vraag dan staat er enkel "formaat van beeld aan panneelgrote aanpassen" helaas niet iets met vertikale en horizontale sync of iets dergelijks.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2004 11:56 ]