Nadat ik gister CS heb geinstalleerd en de resolutie heb ingesteld heb ik hem ingesteld op 1280\960 alleen ondersteund mijn beeldscherm dit niet. Moet dus 1280/1024 zijn (of minder). Het probleem is alleen nu dat zodra ik het spel start ik een zwart scherm krijg en dan in een wit blok aangeeft dat het niet ondersteund wordt. Opnieuw installeren helpt niet. Heeft iemand nog een andere idee?
Het lijkt me erg sterk dat je monitor geen 1280x960 ondersteunt, maar wel 1280x1024. Ik denk dat je of je refreshrate omlaag moet gooien of dat je gewoon op een lagere resolutie moet gaan spelen
The devil is in the details.
Ja dat snap ik wel. Maar hoe krijg ik hem op die lagere resolutie als ik niet eens in het menu kan komen. Hij springt nml gelijk op zwart. Ik heb ook geprobeerd om via XP te starten met een 640 bij 480 resolutie maar dat pakt die niet.
Verwijderd
Als het goed is, kan je dat ergens in je register vinden. In ieder geval: Zo zag het er uit voordat Steam er bij kwam. In HKEY_CURRENT_USER\Software\Valve\Half-Life\Settings staan een aantal settings voor Half-Life, waaronder de resolutie.
Daar zie je 2 sleutels staan: ScreenHeight en ScreenWidth. Als je ScreenHeight op 1e0 en ScreenWidth op 280 instelt, dan is Half-Life ingesteld op 640x480.
Ook al staan de (Steam) Counter-Strike settings ergens anders, de waardes van 1e0 en 280 zullen hetzelfde zijn
Daar zie je 2 sleutels staan: ScreenHeight en ScreenWidth. Als je ScreenHeight op 1e0 en ScreenWidth op 280 instelt, dan is Half-Life ingesteld op 640x480.
Ook al staan de (Steam) Counter-Strike settings ergens anders, de waardes van 1e0 en 280 zullen hetzelfde zijn
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2004 13:55 ]