Conflict

Pagina: 1
Acties:

• Ali Salami
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 11:47
Ik zit een beetje met een probleem. Net een nieuwe pc gekocht, 1 ghz en 128 Mb intern. Alleen nu heb ik wat extra apparaten (scanner en printer) aangesloten, waarna opeens de pc trager is geworden. De muis reageert nauwelijks meer, het toetsenbord reageert supertraag, er is dus niet mee te werken. Over het schrijven van dit bericht doe ik al 10 minuten :(

Ik weet wel dat het iets te maken heeft met een conflict van iets, maar verder dan dat kom ik niet.

Wat kan het zijn en hoe kan ik het oplossen?

Alvast bedankt :)

• Ali Salami
Ik heb de scanner (usb) inmiddels weer weggehaald en de software gedeinstalleerd en nu werkt alles weer normaal.

Toch zou ik de scanner natuurlijk wel willen gebruiken, dus hoe kan ik die aansluiten zonder al die problemen?

• SilentStorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-03 14:45

SilentStorm

z.o.z

Ik zit hier niet zo in, maar je moet weten dat een usb poort een beperkte bandbreedte heeft: hoe meer je op je usb port aansluit, hoe langzamer alles gaat.. Voor wat specafiekere info, kan iemand anders misschien meer vertellen..

Localhost is where the heart is

• Ali Salami
Nadat ik de scanner had uitgeplugd en de software plus drivers had gedeinstalleerd draaide alles weer normaal. Dus het moet iets met de scanner te maken hebben, wat overigens een HP scanjet 57nogwat is :?

Verwijderd

USB apparaat maakt direct gebruik van je CPU,
Mijn advies ...hang zo min mogelijk USB apparaten aan je PC

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 16:20

GaMeOvEr

Is een hork.

Bah.

Heb je een mooie 1 Ghz bak, hang je er een _USB_ Scanner aan.... :r

Koop gewoon een cheap SCSI-kaartje voor 100,- en doe daar je scanner aan. Ik neem aan dat je Scanner een SCSI _en_ een USB aansluiting heeft ?

USB is leuk voor licht spul, (Muis, keyboard) maar niet voor bandbreedte vretend spul. (Externe Writers, Scanner, Disken)

Aannames zijn fataal.

Pagina: 1