Toon posts:

Enig idee wanneer een pda met deze specs komt?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een PDA gebaseerd op Palm OS, die zowel GPRS/GSM heeft, en TomTom (GPS) navigator kan draaien met geluidsinstructies (natuurlijk weet ik ook dat TomTom pas in februari uitkomt met een release voor palm OS en dan alleen voor de Tungsten 3, maar weet iemand misschien meer van nieuwe releases die dat wel kunnen.

op zich leek de tungsten W wel een geschikte kandidaat, maar door het ontbreken van palm OS 5 of hoger, is die niet geschikt voor de nieuwe TomTom navigator release

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-11 23:19

MaDLiVe

.-Observer-.

Palm released in het eerste kwartaal van dit jaar een nieuwe serie pda's met het nieuwe palmOS6 en waarschijnlijk een hopo nieuwe features.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Duurt nog wel een jaartje. Ik denk dat Tomtom niet voor minder dan 320x480 gaat. Jij wil een GSM device hebben met 320x480 dus. En ik denk niet dat dat heel snel gaat komen ivm batterijduur e.d.

Alors.

Verwijderd

Op TomTom na is de Treo600 van PalmOne de beste keuze voor jou.
Maar zoals ik al zei, TomTom is het enigste wat er niet bij zit ;)

• CubicQ
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:26
Stereotomy schreef op 17 januari 2004 @ 20:33:
Duurt nog wel een jaartje. Ik denk dat Tomtom niet voor minder dan 320x480 gaat. Jij wil een GSM device hebben met 320x480 dus. En ik denk niet dat dat heel snel gaat komen ivm batterijduur e.d.
Waarom zou TomTom niet voor minder dan 320x480 gaan? Een PocketPC heeft 320x240 en daar draait TomTom toch ook op?