Legend Entertainment Closes

Pagina: 1
Acties:

• Black_Mage
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 31-10 12:00
ik heb geen idee waa rik dit zou moeten posten dus ik doe het hier maar:
bron: shacknews.com

(sorry dat het engels is)
http://www.shacknews.com/ja.zz?comments=30081
According to an email we just received from a credible industry source, Wheels of Time and Unreal 2 developer Legend Entertainment got shut down by Atari today. If we receive any additional information we'll let you guys know.

ik kan bevestigen dat dit waar is :'( LE is dood
ik zit in de u2xmp beta en tijdens een irc sessie kregen we dit te horen en hebben we met 2 developers zitten praten en die bevestigden het al.

:'( :'( RIP _/-\o_ LEGEND _/-\o_ !!! :'( :'(

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-11 21:56
Ik las het op Gamer.nl (niet zeuren! :P) en het is jammer dat het nu dan ook echt bevestigd is. Maar het zat er misschien ook wel een beetje aan te komen, want de laatste paar spellen van hun (Unreal 2 en Wheel of Time) waren niet echt denderende successen en aangezien Atari het al vrij moeilijk heeft is het niet meer dan logisch dat de minder succesvolle studio's moeten sluiten ;(

Laten we maar hopen dat de mannen van Legends ergens anders hun kunsten kunnen tonen en dat dit voor Atari ook zin heeft gehad, want anders was dit allemaal voor niks geweest.

The devil is in the details.

• likkepot
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-12-2024

likkepot

Ghehe ghe heehe!

Ooh wat jammer! Ik vond het beide goede games.

nikszolekkeralss.exe

• Black_Mage
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 31-10 12:00
moet je kijken wat LE van XMP heeft gemaakt!!
dat spel is gewoon super!
ze hebben er misschien geen winst mee gemaakt e rmee maar het spel laat wle zien wat LE allemaal kan!!

Verwijderd

Zolang je er geen winst mee maakt, dan telt het niet zo... helaas. Maar dat kan wel betekenen dat ze vrij snel een nieuwe baan kunnen vinden, omdat het goede, ervaren developers zijn :)