Outlook: emails kwijt

Pagina: 1
Acties:

• Mantis
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:53
Eergisteren heb ik een nieuwe HD gestoken, ingesteld als prim HD en de oude schijf als extra HD in mn pc gelaten met alle files er op. Vandaag had ik een paar oude emails nodig, maar ik kan ze nergens vinden, ook niet via de zoekfunctie (gezocht naar *.pst en *outlook*). Op de oude HD maakte ik gebruik van Outlook (10.0.4024.0) en als OS win2000 wat nu ook weer op de nieuwe HD staat.
Uit de vele threads over dit onderwerp kon ik niet direct iets halen wat me kan helpen. Dus weet iemand waar mijn emails zich kunnen bevinden?

• TheDiver
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-04 16:53
Ga naar Mijn Documenten/Administrator/..../..... in 1 van de verborgen directories kom je Outlook tegen. Daar moet ook je *.pst file staan.

Suc6

Eindelijk is de kleur GROEN weer thuis...

• nova
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 16:20
Wat voor een OS draai je nu? XP ?
Ben je nog meer bestanden kwijt?
Heb je gekeken dat de zoekfunctie niet per ongeluk alleen op desktop staat?

Wat je wellicht kan doen waneer je oude windows/office nog intact is en opnieuw exporteren. naar .pst

"Like almost everyone who uses e-mail, I receive a ton of spam every day. Much of it offers to help me get out of debt or get rich quick. It would be funny if it weren't so irritating." - Bill Gates

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 14:06

Tachyon

pop the glock

Set "show hidden files and folders" = true... ;)

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

• Mantis
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:53
TheDiver schreef op 17 januari 2004 @ 01:40:
Ga naar Mijn Documenten/Administrator/..../..... in 1 van de verborgen directories kom je Outlook tegen. Daar moet ook je *.pst file staan.
Ah, was totaal vergeten dat verborgen mappen nog hidden waren.
Ik kan weer verder, iedereen bedankt voor de snelle replys op dit late(?) uur ;)