Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Samsung S300 LCD Probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hey mensen.

ik heb constant in de binnenste LCD van mijn S300 een verkleuring zitten die in het midden het ergst is, maar aan de "buitenkant" zeg maar normaal. nou is dit op zich best vervelend.. plaatjes e.d. kan hij niet goed weergeven + dat het er cheap uitziet en dat is die telefoon niet. Het rare is dat toen ik hem een nacht in de auto heb laten liggen (weekje terug) -toen het erug koud was buiten- het LCD de volgende morgen weer helemaal ok was en feller was dan dat ik het ooit had gezien. de telefoon voelde erg koud aan. na enkele keren bellen en in mijn broekzak te hebben gezeten was hij "op temperatuur" en geeft hij hetzelfde probleem weer. Het LCD aan de buitenkant heeft dit probleem niet.

waardoor komt dit en hoe is het eventueel op te lossen?

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04 02:56
Mogelijk dat door de kou het schermpje onherstelbaar beschadigd is.
Ik weet niet zeker of ze nu LCD technieken (met kristallen) of TFT technieken (met LED's_ gebruiken, maar in beide gevallen kunnen ze niet goed tegen flinke kou.
Officieel moeten ze heel wat kunnen hebben, maar in de praktijk valt dat soms vies tegen.

Er bestaat wel de mogelijkheid om er een nieuw schermpje in te zetten, maar dat is redelijk prijzig, alhoewel een nieuwe S300 ook niet echt goedkoop is. Het varieert meestal tussen de 50 en 100 euro, afhankelijk van het type. En meestal moet je ze in het buitenland bestellen.

Senile! Senile Oekaki

• bbbrumbrum
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
[sidenote] TFT en LCD zijn gewoon twee verschillende benamingen, de techniek is hetzelfde... [/sidenote]

• dribbel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:36
_bas_ schreef op 17 januari 2004 @ 23:47:
Er bestaat wel de mogelijkheid om er een nieuw schermpje in te zetten, maar dat is redelijk prijzig, alhoewel een nieuwe S300 ook niet echt goedkoop is. Het varieert meestal tussen de 50 en 100 euro, afhankelijk van het type. En meestal moet je ze in het buitenland bestellen.
Daar heb je garantie voor ;)

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

Telefoons horen in Internet & Telefonie, dus move Gadget Talk > Internet & Telefonie :)

LinkedIn
Instagram

• NoFearWizz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-11 16:19
dribbel schreef op 18 januari 2004 @ 13:26:
[...]

Daar heb je garantie voor ;)
ik ben verzekerd en krijg alles vergoed :P:D

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-11 00:19
Heel fijn voor je. Maar hiermee schop je het topic wel, met een onbelangerijke post. Wil je dat in het vervolg niet meer doen? Bedankt.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.