Toon posts:

Windows 2003 SBS Shared Fax Service

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goeie dag.

Ik heb op mijn werk een Windows 2003 Small Business Server draaien.
Hierop heb ik ook de shared fax service geinstalleerd, deze werkt perfect, gebruikers kunnen vanaf hun desktop faxen en faxen ontvangen.

Alleen nu zou ik graag zien, dat als met een fax verstuurd, dat er dan uit de printer een bevesteging komt van dat de fax goed is verzonden. nu komt er alleen op het scherm een melding of per mail een melding dat hij goed is verzonden.

Maar bij het oude systeem wat wij hadden onder Novell kwam er uit de printer altijd een bevesteging dat hij goed was verzonden, hierop zag je dan ook de inhoud van de verzonden fax, maar dan verkleind.

Weet iemand, of deze functie ook in de shared fax applicatie van SBS 2003 zit, en zo ja waar ik die kan vinden, ik heb me rot gezocht, en kan het niet vinden.

Al vast bedankt.

CIAO

Maikel van Keulen.

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
zit er niet in :z das ook het hele idee van sbs2003 er zit leuk spul in maar wil je meer dan moet je een addon kopen

(bijvoorbeeld faxmaker voor exchange) die werkt wel heel fijn

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Topicstarter
Aha. Beetje jammer dat het er nie gelijk in zit.
Bedankt voor de tip in ieder geval, ga ik maar eens kijken hoe het met dat
faxmaker voor exchange zit.

TNXS

CIAO

• drmbs
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-05 14:25
Pas op met faxmaker voor exchange icm met sbs2003. Door het dichttimmeren van exchange in sbs2003 accepteert deze de faxconnector niet.

Om dit toch werkend te krijgen moet je exchange hiervoor opnieuw installeren. Zie ook: http://kbase.gfi.com/showarticle.asp?id=KBID001934