Ik heb een klein probleempje met mijn digi cam namelijk als ik hem insteek kan ik geen dingen downloaden! Hoe kun je alles verwijderen in het register van canon?
ik wil gewoon weten hoe je alles van canon in je register kan verwijderen want ik kan nix op mijn computer krijgen!!
Het register van Canon?
Wat heb je al gedaan?
Wat bedoel je?
Wat heb je al gedaan?
Wat bedoel je?
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
jah iemand zei dat je ALLES van canon moest verwijderen!! ook in het register (canon) dus in het register moet ik canon dus ook verwijderen!
Sorry, maar ik snap er niets van?
Je wil de plaatjes van je digicam naar je computer sturen?
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Verwijderd
duidelijke probleemstelling en eventuele beschrijving/spec zou wel handig zijn 
snap je niet wat we hier bedoelen zoek dan andere forums met een minder hoog niveau
snap je niet wat we hier bedoelen zoek dan andere forums met een minder hoog niveau
jah maar dat gaat om een of andere reden niet meer want als ik hem zo insteek zegt ie no camera found!! ik heb de stekkers goed insteken!! Daarom zei iemand je moet ALLES Verwijderen van canon! ook in het register!anandus schreef op 16 januari 2004 @ 23:39:
Sorry, maar ik snap er niets van?
Eigenlijk ben ik het daar wel een beetje mee eens, want hier is geen soep van te koken.
jeffreyke, kijk eens in je handleiding, of in de helpfile van je Canon-software, dan moet je al een heel eind komen om je probleem op te lossen. Zoniet, zorg dan dat je eerst het volgende leest voordat je een nieuw topic opent:
Algemene faq inzake topicstarts
Fotografie Policy
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()