Mijn vader had graag een tabel geprint met daarin enkele prijsgegeven van aluminium profielen. De tabel is zowel online beschikbaar als in een BrioQuery file. De online tabel past helaas niet in zijn geheel op een A4-blaadje en resizen is ook geen optie omdat je dan de gegevens niet meer goed kan lezen. De printbare tabellen zijn te downloaden als BrioQeury-bestanden (BQY), maar ik heb helaas geen programma waarmee het geprint kan worden, evenals de search als Google kunnen mij niet verder helpen. Wie weet een programma waarmee ik zulke bestanden kan inlezen, aanpassen en printen?
Heb je al op filext.com gekeken zoals in de FAQ vermeld staat? 
Dat levert dus niets op. "No known applications".
Is het geen mogelijkheid het bedrijf even te mailen om zo informatie te vragen? Ik denk dat ze je daarmee best willen helpen
Dat levert dus niets op. "No known applications".
Is het geen mogelijkheid het bedrijf even te mailen om zo informatie te vragen? Ik denk dat ze je daarmee best willen helpen
[ Voor 59% gewijzigd door G33rt op 16-01-2004 23:27 ]
Volgens Google moet je dus in het bezit zijn van BrioQuery om de bestanden te bekijken, en dat heb ik nou net niet. Dan houdt het gewoon op en heeft mijn vader vette pech
.
.
Het is weekend en het is laat. Daarnaast zijn bedrijven nogal langzaam op het reageren van e-mails, terwijl mijn vader het zo spoedig mogelijk op papier wilt hebben en ik dat op een fatsoenlijke manier op papier wil hebben. Voor elke vraag kan je praktisch altijd de makers mailen, daarentegen vraag ik of iemand hier een programma kent waarmee bqy-bestanden geprint kunnen wordenG33rt schreef op 16 januari 2004 @ 23:26: