In de nieuwste Computer! Totaal staat een impressie van het eluminx lichtgevend toetsenbord. Nu ben ik al enige tijd geïnteresseerd in dit apparaat, maar de hoge prijs (ca. euro 125) is me even te gortig. In bovengenoemd artikel staat nu een prijs vermeld van 66 euro, en voor dit luttele bedrag wil ik dit juweeltje eigenlijk wel aanschaffen. Echter, ik kan nergens een Nederlandse site vinden waar ze het toetsenbord voor dit bedrag aanbieden, kan iemand mij op weg helpen.
Volgens mij hebben ze hier ook een inkoopactie voor (www.laupro.nl), dit kan dan iets langer duren maar dan heb je het waarschijnlijk ook het goedkoopste...
9.000wp - Atlantic Explorer V4 270 - Itho Amber 120 - Victron MP 5000 GX 15kWh Eel
ik had hem via inkoopacties.net (laupro) voor 85 euro, goedkoper zal je hem nergens krijgen vrees ik

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Staat er in de C!T geen plaats vermeld bij het artikel waar ze deze prijs hebben gevonden? Of anders misschien helemaal achter dan wel helemaal voorin in een colofon de bedrijven waar de producten uit het blad kunnen worden aangeschaft? Dit is ook een veelvuldig gebruikt iets. Anders kan je ze natuurlijk altijd even mailen, dan zul je het snel genoeg weten. Maar ik vermoedt eigenlijk dat ze een foutje hebben gemaakt. Misschien wel een dollarprijs uit Amerika rechtstreeks omgerekent naar euro's ofzo.
Ceci n'est pas une signature!
ik denk dat ze inderdaad de dollarprijs (79) omgerekend hebben naar euro's.. maar dan ben je er nog niet, want je moet ook nog verzendkosten rekenen en btw
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Verwijderd
bij Megapool Muiden(ik ben daar zelf verkoper) heb ik voor 49,95 soort gelijk toetsenbord van QWARE. Het zijn dunne toetsen zoals je die ook op ene laptop vind. De toetsen zijn wit en geven (usb aangesloten) blauw achtergrond licht. Zeer gelukt en typt heel erg fijn.
Verwijderd schreef op 16 januari 2004 @ 22:28:
In de nieuwste Computer! Totaal staat een impressie van het eluminx lichtgevend toetsenbord. Nu ben ik al enige tijd geïnteresseerd in dit apparaat, maar de hoge prijs (ca. euro 125) is me even te gortig. In bovengenoemd artikel staat nu een prijs vermeld van 66 euro, en voor dit luttele bedrag wil ik dit juweeltje eigenlijk wel aanschaffen. Echter, ik kan nergens een Nederlandse site vinden waar ze het toetsenbord voor dit bedrag aanbieden, kan iemand mij op weg helpen.
Heb even rondgesurfd en ben bij Toms hardware guide dit toetsenbord tegengekomen in een hele positieve review. Hij heet daar trouwens Zippy.Verwijderd schreef op 17 januari 2004 @ 21:44:
bij Megapool Muiden(ik ben daar zelf verkoper) heb ik voor 49,95 soort gelijk toetsenbord van QWARE. Het zijn dunne toetsen zoals je die ook op ene laptop vind. De toetsen zijn wit en geven (usb aangesloten) blauw achtergrond licht. Zeer gelukt en typt heel erg fijn.
[...]
Inmiddels besteld bij Alternate voor 45 euro (+13.50 verzendkosten). Bedankt voor de tip, en allemaal bedankt voor de moeite.
Pagina: 1