Honda viertakt, often imitated, never duplicated!
heb je zelf wel naar oplossingen gezocht ?
I'm not weird, I'm a limited edition
Trouwens heb ik winrar, met winzip is het ook zo AFAIK. Maar het meeste kan je 'natuurlijk' met een commandline unzip i.c.m. eventueel een scriptje.
Maarruh: Klik voor meer tips
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
/edit
ik ben langzaam
[ Voor 14% gewijzigd door Da Union op 16-01-2004 21:47 ]
Damn net te laatDa Union schreef op 16 januari 2004 @ 21:46:
ummm, winrar installeren, allemaal sellecteren, rechter klik, hier uitpakken?
[ Voor 37% gewijzigd door domi235 op 16-01-2004 21:48 ]
Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
Ik vergis me dus wel
[ Voor 20% gewijzigd door WFvN op 16-01-2004 21:53 ]
het probleem is als ik alles selecteeren doe en met winrar alles hier uitpakken die, dan komt de 1 in de map dm_tundra en de ander in de map dm_aztec en de ander weer in geen map, ik wil dus alle bestanden in 1map zonder sub mappen.
Zeg dat dan ook even. Scheelt mensen weer overbodig 'werk' doen en jou slotjes als ik denk dat je helemaal niet hebt gezocht
oftewel zie FAQ topicstart
Als het in de zipfile zelf in een dir staat zal dat in een dir komen ja.het probleem is als ik alles selecteeren doe en met winrar alles hier uitpakken die, dan komt de 1 in de map dm_tundra en de ander in de map dm_aztec en de ander weer in geen map, ik wil dus alle bestanden in 1map zonder sub mappen.
Maar zoals ik al zei: check de commandline parameters even, daar is het een koud kunstje mee.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Verwijderd
ga eerst maar eens zoeken.
tip 1 (geef een doelmap op)
voor de rest kom je er wel uit he .
Jij kiest dan met WinRAR 'Extract each archive to seperate folder'het probleem is als ik alles selecteeren doe en met winrar alles hier uitpakken die, dan komt de 1 in de map dm_tundra en de ander in de map dm_aztec en de ander weer in geen map, ik wil dus alle bestanden in 1map zonder sub mappen
Kies voor de 2e optie 'Extract to <één foldernaam van een rar-bestand>' en je bent koning. (onderste optie contextmenu als je op je rechtermuisknop drukt)
Simpel toch ?!!?
[ Voor 57% gewijzigd door grimson op 16-01-2004 21:57 ]
pkunzip is een dos progie en zal je dus in je C:\Windows\System32\ moeten plaatsen. Dan hoef je alleen maar de dos promt te openen en typ je;
pkunzip c:\zipfilesdir\*.zip c:\zipfilesuitgepakt\
Toch nog even een opmerking:
Of veel mooier: voeg de dir waar het staat toe aan het zoekpad (PATH) via control panel -> system -> advanced -> enviro variablesFlexx schreef op 16 januari 2004 @ 21:56:
pkunzip is een dos progie en zal je dus in je C:\Windows\System32\ moeten plaatsen.
Is een persoonlijke voorkeur. Kan je je 3th party tools buiten de Windows dir houden, daar horen ze helemaal niet thuis (en je kunt het meteen makkelijk meenemen in je backups).
Ja, dit is ook persoonlijke voorkeur - zo veel mogelijk centraliseren
[ Voor 16% gewijzigd door Eegee op 16-01-2004 23:50 . Reden: of knippen... geen root... ]