Visual Studio 6 Installatie start niet onder XP

Pagina: 1
Acties:

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-08 20:30

me1299

$ondertitel

Topicstarter
Ik ben een tijdje terug overgestapt op XP ipv 2000. Werkt allemaal leuk en aardig alleen wou ik nu Visual Studio 6 weer eens installeren en blijkt de setup gewoon niet te starten.

Ik heb al op het forum gezocht.

Als ik op setup.exe klik gebeurd er gewoon nix. Er staat ook nix in m'n tasklist. Iemand een idee?

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

• me1299

me1299

$ondertitel

Topicstarter
ACMBOOT.EXE werkt wel.. wel debiel dat setup.exe van eigen microsoft productie niet eens werkt.

Sorry.. werkt toch niet.. zwaar irritant dit iig.. op google kan ik ook nix vinden. En downgraden naar win2k heb ik niet veel zin in.

Compatibiliteits mode werkt ook niet :P

Hij zegt ook nix ofzo.. gewoon flikker en daarna nix meer.

Als ik setup.exe kopier naar m'n c en dan opstart. Krijg ik een foutmelding dat hij files mist (doh) als ik daarna stuk voor de stuk de benodigde files mee kopier stopt de setup weer met werken na het bestand 'VS98ENT.STF'

Als ik heel goed m'n tasklist monitor zie ik een paar miliseconden vs60wiz.exe als task staan maar die verdwijnt daarna.

Ben toch niet de enige:

http://www.mcseboard.de/archiv/31/2003/03/2/6903

M'n duits is niet zo heel goed.. maar die schakelopties voor die exe file resulteren uiteindelijk in hetzelfde probleem.

M:\SETUP>acmsetup.exe /qn1 /g VS98ENT.INF

Geeft wederom geen foutmelding maar er gebeurt weer helemaal nix :'(

[ Voor 121% gewijzigd door me1299 op 16-01-2004 22:22 ]

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

• me1299

me1299

$ondertitel

Topicstarter
Weer niemand?

• WhiteDog
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-08 15:08

WhiteDog

met zwarte hond

Ik heb ooit hetzelfde probleem gehad. alleen weet ik niet meer hoe ik het opgelost heb :X

Heb je alle windows updates al geinstalleerd enzo?...

EDIT:
Heb je de Enterprise of gewone (Pro) editie?
Probeer even de "gewone" erop te zetten en dan de Enterprise erover...

[ Voor 31% gewijzigd door WhiteDog op 17-01-2004 21:56 ]

• me1299

me1299

$ondertitel

Topicstarter
WhiteDog schreef op 17 januari 2004 @ 21:53:
Ik heb ooit hetzelfde probleem gehad. alleen weet ik niet meer hoe ik het opgelost heb :X

Heb je alle windows updates al geinstalleerd enzo?...

EDIT:
Heb je de Enterprise of gewone (Pro) editie?
Probeer even de "gewone" erop te zetten en dan de Enterprise erover...
Ik heb de enterprise editie en beschik niet over de budget versie. Dus die kan ik er niet eerst overheen zetten.

Ik heb verder wel alle windows updates geinstalleerd voor XP.

• WhiteDog
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-08 15:08

WhiteDog

met zwarte hond

DeathKnight schreef op 18 januari 2004 @ 13:25:
[...]

Ik heb de enterprise editie en beschik niet over de budget versie. Dus die kan ik er niet eerst overheen zetten.

Ik heb verder wel alle windows updates geinstalleerd voor XP.
download ff een iso ergens? Aangezien je de enterprise hebt mag je ook de gewone installeren.

Zoals je zelf zegt stopt ie bij "'VS98ENT.STF". Dat bestand zit niet bij de "gewone" versie :)
Pagina: 1