Toon posts:

Max packets windows 2000

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

ik heb een vraagje, bij ons op het werk draait een windows 2000 prof als server (werkstations ook win2k prof). Nou blijft deze regelmatig "hangen" de computer blijft draaien maar de werkstations kunnen het netwerk niet meer bereiken.

Nou heeft laatst iemand een instelling met betrekking tot max packets of max tcp/ip verandert, het schijnt namelijk zo te zijn dat wanneer een bepaalt aantal pakketjes is bereikt het netwerk blijft hangen.

Nou ben ik deze instelling helemaal kwijt en vraag me af of iemand anders het weet. verder ben ik benieuwd of er meer mensen het probleem kennen dat alle computer gewoon draaien maar het netwerk hangt en er dus niet te lezen of schrijven valt op de server...

Grtz Willem

Verwijderd

Windows 2000 Professional stelt een maximum aan het aantal inkomende connecties voor bijvoorbeeld shares. Dit zijn er 10.

Als je er meer wilt maken moet je dus uitwijken naar Windows 2000 (Advanced) Server / Datacenter.

Edit: zie ook KB122920

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2004 23:01 ]

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
in dit http://support.microsoft....aspx?scid=kb;en-us;122925 artikel staat hoe je dat zou kunnen omzeilen

let wel: het artikel is van Microsoft zelf en heeft betrekking op nt workstation 3.5 en nt server 3.5 maar de paramaters zijn als ik me niet vergis gelijk

A wise man's life is based around fuck you