Toon posts:

problemen digitale camera

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi ik heb bij een abonnement op Veronica magazine de Mini Digital Camera gekregen, alleen ik krijg dat ding niet aan de praat.
Ik heb de drivers geinstalleert en de camera aangesloten via usb. Als ik in de manual kijk moet ik bij het programmaatje een bevestiging krijgen Camera contains #foto's, do you want to download them
Maar ik krijg dit:
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c_postma/fdsg
En ik snap echt niet wat er nou niet klopt, me usb poort is geinstalleert(printer doet het erop) maar toch krijg ik die camera niet aan de praat, er zit ook geen download optie oid op de camera zelf
Ik draai op Xp professional en het lijkt me zeer stug dat die software dat niet ondersteunt

Weet iemand een oplossing

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Staat je camera aan?

[ Voor 5% gewijzigd door Remy op 16-01-2004 19:37 ]

LinkedIn
Instagram

Verwijderd

Topicstarter
ja héhé;)

• Remy

Remy

Prachtig. Wat zegt je handleiding over die foutmelding? Of enige supportpagina online? Of de readme van de camera-software?

LinkedIn
Instagram

Verwijderd

Topicstarter
ReemF schreef op 16 januari 2004 @ 19:39:
[...]

Prachtig. Wat zegt je handleiding over die foutmelding? Of enige supportpagina online? Of de readme van de camera-software?
In de handleiding staat niets, (is maar een boekje van 5 pagina's ), readme van de camera is precies hetzelfde en een supportpagina op internet, ik zou geen idee hebben waar ik moet zoeken want er staat geen merk op dat cameraatje??(het is een heel simpel dingetje)

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Ik wilde vragen 'plaats eens een plaatje' :+

Met je toestel zal dat lastig gaan... Maar kan je wellicht met een scanner (of mogelijk is er nog een ander digitaal toestel in huis) een afbeelding plaatsen? Misschien dat iemand hem herkent.... (btw... ALS je een plaatje inscant, het liefst van de handleiding als er een plaatje op staat uiteraard)

• Remy

Remy

Verwijderd schreef op 16 januari 2004 @ 19:41:
...en een supportpagina op internet, ik zou geen idee hebben waar ik moet zoeken want er staat geen merk op dat cameraatje??(het is een heel simpel dingetje)
Je noemt zelf al Mini Digital Camera en het programma My Camera, daar kom je een heel eind mee:

Google zoeken op mini digital camera my camera connect fail

3e link: http://www.thane.com/html...lcamera/dc-userguide.html
4. If you have downloaded the 'My Camera' software, and then attempt to download your pictures, and you receive an error message that says, "Camera Connect Fail", please follow these instructions:
• close the 'My Camera" program
• move your USB cable connection to a 2nd port. Most computers have 2 or more ports for the USB cable, one of them being the same place where you connect your mouse.
• Reopen your "My Camera" program and download your pictures.
• If you still have problems downloading your pictures, delete the "My Camera" program (see #3 above) and reinstall and start over.
Succes.

LinkedIn
Instagram

Verwijderd

Topicstarter
ReemF schreef op 16 januari 2004 @ 19:44:
[...]
Je noemt zelf al Mini Digital Camera en het programma My Camera, daar kom je een heel eind mee:

Google zoeken op mini digital camera my camera connect fail

3e link: http://www.thane.com/html...lcamera/dc-userguide.html

[...]

Succes.
Andere usb poort heb ik al geprobeert, reinstallen heb ik ook al geprobeert
maar er staat wat onder de text die je net quote..
In order to install the camera software, you will need to ignore error messages that say the software is not compatible with Windows XP or Windows 2000. To our knowledge, there are known problems running the camera software in Microsoft products.

Verwijderd

Topicstarter
Heeft niemand een oplossing?? ik nog gezocht naar andere drivers maar ik kan niets vinden..

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 januari 2004 @ 20:44:
Heeft niemand een oplossing?? ik nog gezocht naar andere drivers maar ik kan niets vinden..
eerst windows hardware detectie uitlaten voeren?

heb je wel eerst de software geinstalleerd voordat je de camera erin plugde?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 januari 2004 @ 22:45:
[...]

eerst windows hardware detectie uitlaten voeren?

heb je wel eerst de software geinstalleerd voordat je de camera erin plugde?
Ja ik heb windows hardware detectie uitgevoerd, vond niks..
Het werd duidelijk aangeven bij de handleiding om eerst de software te installeren en daarna pas de camera/usb kabel in te pluggen, dat heb ik dus gedaan

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2004 01:21 ]

Verwijderd

Probeer het eens op een andere computer. Als hij het daar wel doet, dan ligt het iig niet aan de camera. Doet ie het daar ook niet... hmmm heb je dan garantie?

• oscarvdb
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-11-2025

oscarvdb

and like that...

Anders probeer je het onder de W98 compatibility mode?

... he's gone.

Pagina: 1