Superweb ZUIGT

Pagina: 1
Acties:

• T.T.
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-01 14:13

T.T.

Sowieso

Topicstarter
Hallo, ik heb dus superweb genomen, en de eerste twee maanden ging het prima. Sinds paar weken gaat het echter steeds slechter (succesvolle reclame ofzo?)..

maar ik kan dus echt nog maar zelden inbellen, eigenlijk nooit meer wanneer je wilt internetten. Ook de helpdesk-wachttijd is zeker zo'n 30 minuten gemiddeld (als ze al niet plat zijn door "een technische storing")

Mijn advies: neem GEEN superweb.

Oh ja, nog iets. Ik belde de eerste maand op of ik 50 uur zou krijgen of een deel van die 50 uur, afhankelijk van het moment waarop ik lid was geworden. Die mutsen bij de help-desk vertelden me toen dat het toch gewoon 50 uur was. Ik een paar keer herhalen, en zeggen dat ik dat wel erg mooi vond. Maar ze bleef bevestigen. Dus ik was blij.
Krijg ik een rekening voor extra minuten!!! Ik had plots maar 24 uur ipv 50!! Dat vind ik dan gewoon oplichting. Ga ze nu een brief schrijven want ik had de toezegging van 50 uur. Mondelinge toezegging is toch ook rechtsgeldig?

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ahum, kijk een beetje rond.

Als de ene flat fee provider failliet gaat, word de andere weer minder goed.

Lijkt me een logische ontwikkeling :7

• T.T.

T.T.

Sowieso

Topicstarter
Lijkt mij niet zo logisch. Als bedrijf stel je toch je klanten voorop? Dan installeer je gewoon meer modems, en laat je de kwaliteit van je service NIET achteruitlopen.
Dat vind ik een zeer foute mentaliteit.

Verwijderd

Op maandag 11 december 2000 19:49 schreef T.T. het volgende:

Ga ze nu een brief schrijven want ik had de toezegging van 50 uur. Mondelinge toezegging is toch ook rechtsgeldig?
Een mondelinge toezegging is inderdaad 100% rechtsgeldig. Echter is het probleem bij een mondelinge toezegging dat er geen getuigen zijn. Het is jouw woord tegen het hunne. (tenzij je het gesprek hebt opgenomen, en dan zullen ze wel gaan zeggen dat die telefonisten helemaal geen toezeggingen mogen doen, etc.) Het hangt dus allemaal af van de bereidheid van superweb om jou tegemoet te komen. Mijn advies : Blijven zeuren, niet opgeven.
Ik heb ook superweb, al sinds december 1999.
Ik kan je zeggen dat deze problemen met hun modems/servers/helpdesk ongetwijfeld snel verholpen zullen zijn. Dit gebeurd wel vaker, meestal alleen niet zo lang als nu. Je moet gewoon voor jezelf afvragen of het je waard is, t.o.v. het voordeel dat superweb je oplevert m.b.t. telefoonkosten. (meestal werkt superweb gewoon ok)

• T.T.

T.T.

Sowieso

Topicstarter
G*TVER... ziek ik net staan dat ze op randje van faillissement staan... grrrrrrrr

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:35
Ja, dat is VET balen :(:(
Lijkt erop dat T helderziend is.....

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-08 15:21
T.T. Dat eerste bericht had ik ook gepost kunnen hebben. Bij mij ook voor september maar 24 uur gerekend! Moest 40 piek of zoiets bijbetalen. Terwijl ik ook gebeld had om het na te vragen!

Ik ben blij dat ik vrijdag, toen de eerste geruchten over faillissement de ronde deden, ik mijn geld heb laten storneren (abo geld voor december-februari en dat extra geld omdat ik 'over de 24 uur was gegaan') en de machtiging geblokkeerd heb. Als ze weer terug komen schrijf ik me wel weer opnieuw in, maar nu zoeken ze het eerst zelf maar uit.

Wanprestatie, de enige reden dat ik SW niet heb opgezegd is omdat je zo relaxt kan chatten; schrik je niet al te erg van de telefoonrekening. Voor al het andere is het bagger.

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

Pagina: 1