Toon posts:

link max router password?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een router van link max gekregen lm341 alles aangesloten.. en nu vraagt dat ding om een passwordt, het standaard password is 1234 maar dat werkt niet, heb al in andere topics gezocht, maar ik kom er niet uit.

is er een standaard manier om een router te resetten, er zit wel een reset knopje op, maar ook daarmee wordt het pswd niet gereset..
help...

• jvvv
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-05 15:37
Verwijderd schreef op 16 januari 2004 @ 17:11:
ik heb een router van link max gekregen lm341 alles aangesloten.. en nu vraagt dat ding om een passwordt, het standaard password is 1234 maar dat werkt niet, heb al in andere topics gezocht, maar ik kom er niet uit.

is er een standaard manier om een router te resetten, er zit wel een reset knopje op, maar ook daarmee wordt het pswd niet gereset..
help...
Tja, zo'n dom knopje moet je meestal 10sec inhouden, of de power op de rooter zetten met het knopje ingedrukt of knop induwen, aandoen, ff wachten, en dan terug uitdoen... Alle combinaties proberen met dat knoppie. Of ff 'admin' als paswoord of 'nimda'

Verwijderd

Vraag het even aan degene waar je hem van gekregen hebt.

Oh, voortaan graag één vraagteken gebruiken ;)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 januari 2004 @ 17:35:
Vraag het even aan degene waar je hem van gekregen hebt.

Oh, voortaan graag één vraagteken gebruiken ;)
oh okee, zal ik doen

Verwijderd

Topicstarter
jvvv schreef op 16 januari 2004 @ 17:23:
[...]

Tja, zo'n dom knopje moet je meestal 10sec inhouden, of de power op de rooter zetten met het knopje ingedrukt of knop induwen, aandoen, ff wachten, en dan terug uitdoen... Alle combinaties proberen met dat knoppie. Of ff 'admin' als paswoord of 'nimda'
ff zitten kloten met dat knoppie en het werkte _/-\o_ thanx!!!!!