Ik heb een Compaq 5363EA met Windows XPen plots wilt deze niet meer opstarten. Hij probeert XP te laten, maar dan verschijnt er heeel even een blauw scherm en begint ie weer opnieuw met het laden... dat blijft in zo'n soort van loop bezig. Ik heb al geprobeerd om de (geupdate) BIOS te benaderen en alles weer op standaard te zetten maar dat wilt niet baten, evenals de Veilige Modus. Ook helpt het niet met de Recovery CD een backup te maken (krijg dan nl. foutmeldingen)...
Ik weet dat er al meerdere topics over gevuld zijn, maar het is me nu nog steeds niet duidelijk wat ik moet doen...
Zijn er mensen die hopelijk tips hebben om de zaak toch nog werkend te krijgen? En waar ligt het probleem nu precies: bij Windows of is het hardware-matig en is mijn HD stuk?
Ik hoop dat iemand de GOUDEN tip voor me heeft want ik ben radeloos!! (en heb niet zo bijster veel verstand van pc's om dit zelf op te kunnen lossen...)
Alvast heeeeeeeeeeeeeeel erg bedankt voor evt. reacties!
Ik weet dat er al meerdere topics over gevuld zijn, maar het is me nu nog steeds niet duidelijk wat ik moet doen...
Zijn er mensen die hopelijk tips hebben om de zaak toch nog werkend te krijgen? En waar ligt het probleem nu precies: bij Windows of is het hardware-matig en is mijn HD stuk?
Ik hoop dat iemand de GOUDEN tip voor me heeft want ik ben radeloos!! (en heb niet zo bijster veel verstand van pc's om dit zelf op te kunnen lossen...)
Alvast heeeeeeeeeeeeeeel erg bedankt voor evt. reacties!