Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ook Sweex (vooral bekend van netwerkproducten en andere randapparatuur) begeeft zich in de MP3 markt met een (uitbreidbare) 128/256 MB MP3speler.
Specs:
Specificaties
128 MB/256 MB intern flash geheugen
MMC/ SD External Memory Card Slot
Interface USB 1.1
Ondersteuning van MP3 & WMA Audio Formats
Voice opnames
Instelbare equalizer
Ingebouwde microfoon
Instelbare equalizer
20 FM radio kanalen
Ondersteuning van ID3 Tag
Ondersteuning van A-B repeat
Zaklamp
Laserpointer
Ondersteuning van Win98SE, Win 2000, Win XP, Mac OS 9.x en OS 10.x
Ook lijkt hij Firmware updates te gaan ondersteunen, er is een apart kopje Firmware op de site.

Adviesprijs: €109,00 voor de 128 MB en € 169,95 voor de 256 MB versie.

Foto:
Afbeeldingslocatie: http://www.sweexeurope.com/media/prodimages/150dpi_MP300010_pro_a.jpg

Site: http://www.sweex.com/product.asp?pid=313&s=1

Verwijderd

Vind hem er echt niet uit zien. Daarnaast hebben wij 2 sweex kasten thuis en ze zien er grappig uit maar alles is ultra dun. Vaak gewoon een dunne/zwakke zooi, maar wel betaalbaar >:) .
Ik ben benieuwd naar de geluidskwaliteit 8) , sweex geluidskaartjes zijn vaak goedkoop/brak, dus wil wel eens weten hoe zij in mp3 spelertjes bouwen zijn, of kopen zij dit gewoon in bij een andere fabrikant :?

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:10

Maxow

Hidden Sound System

Sweex kun je een beetje vergelijken met Trust. Allemaal heel erg goedkoop, maar kwalitatief niet heel erg hoogstaand.

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
firmware kopje zegt niks. DIe staat standaard bij ale produkten van sweex.. zo is die website gewoon gebouwd..

doet niet aan icons, usertitels of signatures

• Ojjorz
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

ik vraag me vooral af hoe groot hij is? het formaat ziet er bijzonder onhandig uit :S

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-11 21:28

shameblaster

BB4E^Cons

Ik zag um ook staan, jah ik vind heb om te :r
Het lijkt net een controller als je um omdraait ;)

Cons:::BB4E

• yeroen1979
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-04 21:18

yeroen1979

noh, ik ock!

Ik heb er vandaag een aantal besteld. Vooral om de prijs (incl. fm tuner) en de mogelijkheid om er SD en MMC kaartjes in te doen. Meer toepassingen voor de kaartjes die ik gebruik voor m`n digicam, camcorder, telefoon en navman.

Ik verwacht ze volgende week, dus ik ben benieuwd.....!

A-Open H-700b Epox 6RDA+, XP 3200+ Spire Whisperrock IV, 2x 1Gb ddr400 dual channel MSI Geforce FX5600XT, 3x NEC DVDRW (3540A,3550A, 4551A)1x 200GB Sata, 1x 250GB sata, 1x 120GB sata. Win XP prof.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:49
Voor een Sweex product is deze nou niet bepaald goedkoop, zeker de 256 MB versie niet. En ik weet nou ook niet echt hoe ik 'm moet bekijken om 'm goed beeld van het ding te krijgen, want hij heeft een bijzondere vorm :P

The devil is in the details.

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:52
Swwex zit meestal qua echte verkoopprijs een stuk onder de adviesprijs dus goedkoop worden zal het wel.

Verwijderd

wat een ongelofelijk lelijk ding :r
Maarja ik heb thuis wel een sweex router (goed ding), sweex pc kast (erg scherp maar ok) en een sweex muis (rot ding, reageert slecht en stottert)

• yeroen1979

yeroen1979

noh, ik ock!

87,50 inkoop voor de 128mb versie en 139,85 voor de 256mb

A-Open H-700b Epox 6RDA+, XP 3200+ Spire Whisperrock IV, 2x 1Gb ddr400 dual channel MSI Geforce FX5600XT, 3x NEC DVDRW (3540A,3550A, 4551A)1x 200GB Sata, 1x 250GB sata, 1x 120GB sata. Win XP prof.

• da_rippah
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Ik ben helemaal klaar met mp3-flash spelers... ik heb er nog wel eentje (mpman f-50), maar ik wil echt graag een harddisk speler hebben (een iPod ofzo)...

Verwijderd

Sweex en Trust zijn allbei hetzelfde ongeveer.
Goedkoop en redelijke producte.
Maar bij Trust gaat bij mij heel wat kapot.

Had ene keer een trust racestuur waarvan de pedalen kapot gingen, een Trust muis die 1x pleurde en niet meer naar rechts kon sturen, een IrDa adapter die mijn telefoon niet herkende.

Heb nu een Sweex muis, ook neit super maar hij werkt nog redelijk

Oftewel Sweex is niet slecht ofzo maar echt een budget merk

Verwijderd

Ik vind hem echt afschuwelijk lelijk, sorrie. Alsof het een soort van playmobil is 8)7
Afgezien daarvan: het is nogal onwaarschijnlijk dat dit ding goed klinkt en een mobiblu DAH-1000 256mb is bijvoorbeeld ook 169 en die is veel en veel mooier en geeft gegarandeerd een veel hogere geluidskwaliteit :P.

Ik snap serieus niet wat mensen bezielen om zo'n ding aan te schaffen, dus waarom zou je dit uberhaupt produceren!? :'(

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

mace

Sapere Aude

sweex heeft imo een goede prijs/kwaliteitsverhouding, maar het spul is wel van slechtere kwaliteit dan beter spul van 3com/logitech e.d. Sommige dingen moet je gewoon niet kopen, zoals muizen, en draadloos spul. maar de routers en modems zijn ok. Ik heb zelf ook een sweex ADSL modem/router, en die werkt super mooi. Ik zou de mp3 speler qua kwaliteit wel kopen denk ik, maar ik vind hem nou eenmaal spuuglelijk, dus ik doe het mooi niet :p

[ Voor 2% gewijzigd door mace op 28-01-2004 20:34 . Reden: interpunctie ]

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Sweex spullen is het gewoon als het werkt dan werkt het maar een voeding van Sweex is niet altijd even betrouwbaar. Trust neem je gewoon niet als naam want je moet je vertrouwen maar opbouwen en trust is bij mij geen trust en vooral die achtelijke site van Trust is heel erg met wachtwoord om een driver te krijgen. Dat vind ik nou echt heel zielig. Het merk Sweex heeft wel goede producten erbij zitten maar zoals met kasten is het heel dun en de voeding is niet top. De hardware zit wel goed in orde en weinig klachten erover in tegenstelling van Trust.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

• SuperPaddo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
(overleden)
kickje

Ik kwam deze net ook tegen in een webshop, en vroeg me af of mensen em ondertussen al hadden en misschien wat meer pics willen posten?

Grolsch Royce!

Verwijderd

NOG meer foto's? Ai! Hij is al lelijk genoeg hoor. :6
Nee, maar ik zou wel willen weten hoe de geluidskwaliteit is. Met zulke looks en zo'n prijs behoor je toch wel een spetterende kwaliteit uit dat spelertje te krijgen, maar ik heb zo'n voorgevoel dat dat niet gaat gebeuren. :P

Verwijderd

Ik vind hem best wel strak.. maarja smaak verschilt.. maar hoe is tie nou goed of slecht? Qua prestaties (Kwaliteit muziek, Volume ;) , Batterij duur, past ie makkelijk in je broekzak..want hij ziet er best wel big uit.. etc. Ik ben van plan em te kopen maar ik wil eerst van andere weten of hij wel daadwerkelijk goed is..

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2004 08:58 ]

Verwijderd

@ mace en Itsalex

kHeb zo'n idee dat ik beide teksten al eerder heb gelezen op dit forum :P

• iivvvii
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-11 16:43
Verwijderd schreef op 24 februari 2004 @ 08:57:
Ik vind hem best wel strak.. maarja smaak verschilt.. maar hoe is tie nou goed of slecht? Qua prestaties (Kwaliteit muziek, Volume ;) , Batterij duur, past ie makkelijk in je broekzak..want hij ziet er best wel big uit.. etc. Ik ben van plan em te kopen maar ik wil eerst van andere weten of hij wel daadwerkelijk goed is..
Weet nog niemand het antwoord op deze vragen?

• yeroen1979

yeroen1979

noh, ik ock!

Ik heb er hier twee liggen en ze vallen me erg tegen. Ze zien er cheapy uit, vooral het display, buggy besturing, valt regelmatig uit. Het lampje en de laserpointer zijn wel geinig. De headset is een waardeloos ding, dus heb ik m`n dopjes van m`n walkman (huh?, dat ding met cassettebandjes.....)er maar aan gezet. Geluid is redelijk te noemen en wat mij opviel wanneer ik `m op m`n 5.1 setje aansluit (zitten 2 extra stereoingangen op) dat ik een geweldig helder geluid heb (sd slot is ook nog een pluspunt trouwebs)

Overall? Afrader!

Pagina: 1