Anoniem: 102398 schreef op 16 januari 2004 @ 15:59:
sorry is niet zo bedoeld.
Ik wil in mijn slaapkamer graag tv kijken ze hebben wel een losse elektrischeleiding lopen vanuit woonkamer naar de slaapkamer maar die is volgens mij alleen voor elektra! of zie ik dat verkeerd!
Wat is dan je probleem? Je hebt een loze leiding, het maakt die leiding niks uit wat je daar doorheen legt hoor. Netwerkkabel, telefoonkabel, 220V, coax... Allemaal geschikt. Je moet alleen geen kant en klare kabel MET stekkers kopen natuurlijk, die moet je er zelf aan zetten, maar mocht je daar zelf niet uit komen, kan je oom (electricien toch?) dat wel aansluiten. Als electricien heeft hij ook wel een trekveer waarmee je heel simpel zo'n kabel door zo'n leiding kunt leggen.
Wat ik niet van je snap is dat je heel schreeuwerig met veel vraagtekens en uitroeptekens dingen aan het vragen bent en ongeduldig reageert, terwijl je een oom hebt die expert is op dit gebied. 1 Belletje naar hem en je weet wat je moet doen, hij wil je daar ook vast wel bij helpen. Je schrijft zelfs:
hoe dit dan te doen?
ik weet wel dat mijn oom elektricien is maar ik weet niet hoe hij dit wil oplossen!
Ik zou zeggen: VRAAG het hem eens! We willen je best helpen, maar op deze manier niet.
[
Voor 24% gewijzigd door
Grrrrrene op 16-01-2004 19:10
]